2014/07/01

Podsumowanie czerwca

Początek czerwca upłynął mi na uganianiu się za nauczycielami z powodu mojego majowego wyjazdu. Miałam dużo do nadrobienia i cieszyłam się, kiedy już udało mi się zaliczyć wszystkie sprawdziany i kartkówki. Potem przyszedł czas na projekt zaliczeniowy ze sztuki (tak wiem, dziwne...), dołożyły się inne sprawdziany, poprawa ocen, martwienie się o średnią (będzie stypendium? będzie!) i w końcu upragniona końcówka, czyli ostatni tydzień, który w mojej szkole upływa na Dniu Sportu, spotkaniach z ciekawymi ludźmi i oglądaniu filmów (kto je zapewnia klasie? oczywiście ja!). Dla mnie to również radość z braku zadań domowych, krótkich lekcji (kończyłam najpóźniej o 12) i możliwości oddania się lekturze. A teraz co? Wakacje! Jeszcze więcej czytania!


Czerwiec był również bardzo dobrym miesiącem pod względem blogowania. Podjęłam nową współpracę, przeprowadziłam wywiad z debiutującą polską pisarką i oczywiście zdobyłam nowych czytelników! Pewnie znacie to uczucie, kiedy wszystkie Wasze wysiłki i starania, kolejne zmiany szablonu, szperanie w słowniku synonimów, szukanie grafik i pomysłów opłacają się i zdobywacie pochwałę jakiejś ważnej osoby. U mnie była to autorka "Sześciu córek" Małgorzata Szyszko-Kondej, ale o tym za chwilę. Najpierw statystyki z ubiegłego miesiąca:

Przeczytane książki: 
  1. Dar Julii - Tahereh Mafi 
  2. Burzliwe lato - Nele Neuhaus 
  3. Przebudzona o świcie - C.C. Hunter
  4. Noc świetlików - Elżbieta Rodzeń
  5. Tatuaż z lilią - Ewa Seno
  6. Wyspa Motyli - Corina Bomann
  7. Zacisze Gosi - Katarzyna Michalak
  8. Sześć córek - Małgorzata Szyszko-Kondej

Czyli w sumie: 2896 + 213 stron "Zabójczy Księżyc" = 3109 stron, czyli 104 str./dzień
Odwiedziliście mnie: 4 011 razy (w sumie: 27 255)
Obserwatorzy: 80 (6 nowych)
Google +: 127
Instagram: 65
Facebook: 24
Opublikowałam: 23 posty
Nowe współprace: Świat Książki
Najlepsza książka miesiąca: Dar Julii Tahereh Mafi (10/10)
Najgorsza książka miesiąca:

Co nowego?
  • tak jak zapowiedziałam, zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że nadal jest przejrzysty, ale ładniejszy niż przedtem. 
  • nowa współpraca oznacza trochę inne książki, które będę recenzować. Świat Książki wydaje przede wszystkim powieści obyczajowe, romanse itp. jednak w swej ofercie ma również powieści fantastyczne. Myślę, że będzie to doskonałe urozmaicenie moich planów czytelniczych, bo przekonałam się już do tych gatunków.
  • już kiedyś o tym pisałam, teraz napiszę znowu: mam zamiar w wakacje napisać do kilku wydawnictw, trzymajcie kciuki, oby mój blog im się spodobał
  • nawiązałam kontakt z autorką Małgorzatą Szyszko-Kondej, z którą wywiad przeczytacie już niedługo na moim blogu. Serdecznie zapraszam również do zapoznania się z moją recenzją jej najnowszej książki
W lipcu spodziewajcie się:
- Filmowych Sobót
- może Ines o Sobie
- recenzji różnych książek (jakich? wkrótce stosik!)
- stosików (jeszcze w tym tygodniu)
- wywiadu z Małgorzatą Szyszko-Kondej

A jak Wam minął czerwiec? Jakieś plany na wakacje?