2014/08/02

Podsumowanie lipca + notka o wyjeździe

Lipiec dobiegł końca, a wraz z nim pierwsza połowa wakacji. Jak się z tym czuje? Źle, bo żal mi tych wakacji i chciałabym, aby trwały w nieskończoność. Z drugiej strony wiem, że teraz zacznę się snuć po domu i mówić wszystkim "nudzi mi się", a potem siądę do nauki na konkursy przedmiotowe, bo mam zamiar dojść do III etapu w dwóch. Ale chyba będzie inaczej, bo książek do czytania mam dużo, a i jest jeszcze ten dzisiejszy wyjazd do Londynu.... Chyba nie będę się nudzić.


Podsumowanie w liczbach: 
Przeczytane książki: 
  1. Zabójczy Księżyc - J.K. Nemisin
  2. Korona w Mroku - Sarah J. Maas
  3. Madeleine - Consilia Maria Lakotta
  4. Elita - Kiera Cass
  5. FEED - Mira Grant
  6. Wojna cukierkowa - Brandon Mull
  7. Bez przebaczenia - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  8. Łatwopalni - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  9. Cień i Kość - Leigh Bardugo
  10. Przebudzenie - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  11. Nadciąga burza - Damian Dibben

Czyli w sumie: 4019 + 176 str. "Gorączka 2" + 130 str. "Olvido znaczy zapomnienie" = 4325 str., czyli 140 str./dzień
Odwiedziliście mnie: 4 324 razy (w sumie 31 951)
Obserwatorzy: 87 (7 nowych)
Google +: 141
Instagram: 81
Facebook: 26
Opublikowałam: 20 postów
Nowe współprace: SQN
Najlepsza książka miesiąca: Korona w Mroku - Sarah J. Maas, Elita - Kiera Cass, Wojna cukierkowa - Brandon Mull,  Bez przebaczenia - Agnieszka Lingas-Łoniewska, Przebudzenie - Agnieszka Lingas-Łoniewska (10/10)
Najgorsza książka miesiąca:

Co nowego?
  1. Jak pewnie już wiecie, dzisiaj wyjeżdżam do Londynu. Kiedy Wy to czytacie, siedzę sobie w autokarze, obok mojej przyjaciółki i pewnie słucham muzyki, albo czytam "Wielki Błękit". Ktoś mnie pytał ostatnio, z jakiego biura podróży jadę. Odpowiadam dzisiaj: Jaworzyna, organizatorem obozu językowego jest ATAS sp. z o.o. Jeżeli też jedziesz w tym samym czasie - pozdrawiam :) Mam nadzieję, że mile mnie zaskoczycie ilością odwiedzin w czasie mojej nieobecności. Obiecuję dużo zdjęć (biorę odpowiednią ładowarkę), a może jakiś filmik? Zobaczymy :)
  2. Ciągle myślę nad zmianami w szablonie, jednak podczas wyjazdu chcę nie myśleć o blogu, więc wrócę do tego po przyjeździe. Nie będą to duże zmiany, raczej zabiegi kosmetyczne.
  3. Jutro stosiki! Mam nadzieję, że się cieszycie.
  4. Przygotowałam też dla Was dwie Filmowe Soboty, żebyście się nie nudzili. Dzisiaj pierwsza z nich, trochę się posty nałożyły, ale nic nie szkodzi, ustawię inny czas publikacji. Nie będzie żadnych recenzji, nadrobię to po przyjeździe.
Życzę wszystkim udanej drugiej połowy wakacji, a tym którzy pracują życzę nieprzepracowania :)