2015/07/06

Stosik #6

Stosiki! Stosiki, stosiki, stosiiiiiki! A raczej jeden, ale ciii :). Czerwiec nie był najowocniejszym miesiącem, ale coś tam do skrzynki trafiło. Na szczęście mija już ten dziwny szał wydawniczy, w którym prawie wszystko przyciąga moją uwagę, a potem nie wiem, za co się zabrać. Muszę się wziąć pod tym względem w garść. Wakacje będą swoistym urlopem od egzemplarzy recenzenckich, choć nie mówię, że nie będzie ich wcale!




  1. Ten jeden dzień - Gayle Forman --> od wyd. Nasza Księgarnia, już skończona, niedługo pojawi się recenzja :)
  2. Na psa urok - Anna Sokalska --> od Polacy Nie Gęsi, recenzja
  3. Ścieżka ocalenia - Ewa Seno --> j.w. recenzja
  4. Kiedy na mnie patrzysz - Agata Czykierda-Grabowska --> j.w. niedługo zabieram się za czytanie.


Co wpadło Wam w oko? Co wzbogaciło Wasze biblioteczki w czerwcu?

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog! :D Nie czytałam żadnej z tych książek ale zapewne są bardzo ciekawe.
    Zapraszam do Sb. Pozdrawiam ciepło :*
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ten jeden dzień" też dostałam i już niedługo zabieram się za czytanie, bardzo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Gayle'a Forman, jeszcze nic od niej nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, czy ta książka Gayle'a jest ciekawa, bo ,,Zostań, jeśli kochasz" nie za bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję "Ten jeden dzień" :) Muszę ją gdzieś dorwać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik! Zazdroszczę "Ten jeden dzień", bo "Zostań, jeśli kochasz" bardzo mi się podobało. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    http://thebookishcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Także posiadam "Ten jeden dzień" i ciekawa jestem czy książka mnie zachwyci, czy wręcz odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej? Ostatnia pozycja :D Miłej lektury:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje książki "Ten jeden dzień" bo jestem jej ciekawa ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawa jestem powieści Gayle Forman. Poprzednia seria tj. "Zostań, jeśli..." w ogóle mnie nie zachwyciła, dlatego nie wiem, czy sięgnę po tę książkę. Na razie poczekam na opinie innych :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam ''Zostań, jeśli kochasz'', ale ''Ten jeden dzień'' wygląda zachęcająco! I ten grzbiet ♥
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!