2015/05/21

Wybierz sobie nagrodę!

Trochę długo to przeciągałam, ponieważ chciałam zebrać cały komplet nagród. I wreszcie zdecydowałam, co przeznaczam na cel konkursu. Ustaliłam również zadanie konkursowe i wstępny termin. Jednak wszystkie te szczegóły poznacie wkrótce. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać proponowane nagrody i zapytać, co z tego chcielibyście wygrać. Wytypowane przez Was pod tym postem tytuły trafią do puli nagród. Dla reszty znajdziemy inne rozwiązanie :)


Na początek opowiem Wam historię z wczoraj... Siedziałam sobie w domu jak zwykle i czytałam książkę. Coś mnie naszło, żeby otworzyć moją witrynę, za którą poukładane są moje książki. Na początku wszystko było w porządku. Jednak po chwili zorientowałam się, że coś jest nie tak z jedną z półek. Była ona dziwnie przekrzywiona do tyłu. Zdjęłam wszystkie książki z niej i sprawdziłam. Jeden z kołków pękł i to było przyczyną dziwnego ustawienia półki. Moje załamanie było ogromne. Wszystkie książki zdjęłam z półek i poukładałam w stosach. Żebyście widzieli mój pokój! Połowa to były wieże z książek. Potem zaczęłam układać książki na pozostałych regałach. Ale zostało ich jeszcze bardzo dużo. Na szczęście mama pozwoliła mi poukładać niektóre na swoich meblach, część przeznaczyłam jako nagrody, a część postanowiłam zanieść do biblioteki.
Okazało się, że zyskałam w ten sposób trochę miejsca, ale załamałam się, ponieważ niedługo miałam znowu robić duże zamówienie na aros.pl. A teraz jak je zrobię, to mnie w domu zlinczują....
Tak, krótko mówiąc, półka nie wytrzymała ogromu mojej miłości :)



Od góry:
Nieskończona Przestrzeń Snu - recenzja
Syreny i bogowie tom 1 - recenzja
Powiedz tylko słowo - recenzja
Wzorzec zbrodni - recenzja
Michał Jakiśtam
Smocza kraina - recenzja
Handlarz - recenzja
Moc przeznaczenia (ostatnia część "Skrzydeł Laurel")
Uniesienie (ostatnia część "Upadłych")

Wszystkie książki pochodzą z moich prywatnych zbiorów. Ostatnie dwie są czytane kilkakrotnie (tj. przez kilka osób). Jeżeli kogoś interesuje bliżej stan tych książek, zapraszam do rozmowy na Facebooku (mój profil) albo na maila: lawendacorine@gmail.com



Te dwie książki z powyższego stosu są egzemplarzami przedpremierowymi. W związku z tym na okładkach widnieje napis (na zdj.), w środku również znajduje się taka informacja, a tekst jest sprzed korekty. Książki choć są stosunkowo nowe, są trochę "obszarpane" na dole i górze okładki - jest to skutek tego, że są egzemplarzami recenzenckimi. Wydawnictwa czasem nie zwracają uwagi na stan takich książek, nie idą one przecież do sprzedaży. 

W komentarzach proszę Was o napisanie, które książki chcielibyście wygrać i czy w ogóle. Możecie wymienić maks. 3 książki. Nie piszcie proszę, że chcecie wszystkie :) 

Dla tych, którzy chcieliby wziąć udział, ale nie wiedzą, czy podobają zadaniu napiszę, że zadanie będzie polegało na opisaniu, w dowolny sposób, jak Twoim zdaniem wygląda prawdziwa przyjaźń.

11 komentarzy:

  1. Chciałabym wygrać "Uniesienie" Lauren Kate. Pozdrawiam!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja "Krainę smoków" :>
    Nie wazny jest dla mnie stan książki, w końcu ważniejsza jest sama treść, więc się nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam podobną sytuację, tylko że, pewnego dnia byłam na dole, gdy nagle słyszę, że na górze coś spadło. Biegnę po schodach, a tam urwała mi się półka na książki. Dobrze, że niżej było łóżko, więc książki nie spadły na ziemię, a jeszcze lepiej, że półka nie spadła mi na głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wygrać "Moc przeznaczenia"! Tej jeszcze nie czytałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłaś mnie stwierdzeniem, że część zbiorów oddałaś do biblioteki ;) Brawo! Gdyby wszyscy tak robili świat byłby piękniejszy. A co masz ochotę zamówić z arosa? Przyznaj się ;)
    PS Podoba mi się nowy wygląd bloga, dawno nie byłam u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałam robić listę niedługo, ale chyba jeszcze trochę poczekam, może do końca wakacji, kiedy będę miała pozostałe moje książki przeczytane :-)

      Usuń
  6. "Powiedz tylko słowo" brzmi ciekawie, Twoja recenzja również zachęcała.

    Strasznie współczuję półki, u mnie na szczęście mają dodatkowe oparcie w postaci książek leżących niżej. Nie wygląda to najlepiej, ciężko wyjąć tę, która akurat jest na dnie, ale przynajmniej nie zajmują podłogi i nic się nie obrywa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bój się, na pewno znajdą się osoby (np. ja), które obdarzą miłością Twoje książki ( szczególnie ,,Dokąd teraz popłynę?"), a Ty będziesz mogła spokojnie zamówić coś z arosa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaźń jest wtedy kiedy Twojemu przyjacielowi załamał się świat, a Ty siedzisz całą noc i płaczesz razem z nim.

    Powiedz tylko słowo
    Nieskończona Przestrzeń Snu

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygarnęłabym chętnie "Syreny i bogowie" oraz "Uniesienie" ;) Książkę pani Nowak też bym widziała u siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!