2015/05/04

Stosik #4/12

No więc dzisiaj, tak jak pisałam niedawno, pojawia się stosik. W porównaniu z zeszłym miesiącem, kiedy to połączyłam ze sobą dwa stosy, ten jest bardzo skromny. Jednak nie mniej cieszę się z tych książek. Część z nich jest już przeczytana, część czeka w kolejce. Znowu siebie zaskakuję tym, jak dużo książek teraz do mnie trafia. Kiedyś mogłam o tym tylko marzyć, teraz nie wiem, w co zakładkę włożyć! Ale jak można narzekać? :) Zapraszam!




  1. Ród - J.D. Horn --> egzemplarz recenzencki od Feeria. Świetna książka, koniecznie przeczytajcie recenzję!
  2. Smocza Kraina - Paulina Ciężka --> egz. recenzencki od PNGiSAM. Raczej kiepski debiut...
  3. Pod skrzydłami matki mroku - Kathrin Szczepanik --> j.w. Jeszcze nieprzeczytana, no zobaczymy ;)
  4. Handlarz - Kamil Żuk --> j.w. Obecnie czytam, jutro spodziewajcie się recenzji!
  5. Mateusz w angielskiej szkole - Aleksandra Englander-Botten --> egz. recenzencki od Novae Res. Również zapraszam do zapoznania się z recenzją.
  6. Razem będzie lepiej - Jojo Moyes --> egz. recenzencki od Znaku. Jak najbardziej polecam, najlepsza książka w całym stosie i mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Miło wspominam lekturę :)
No i tyle. 6 książkowych nowości na mojej półce, która stęka i płacze, bo bardzo już miejsca nie ma. Na Facebooku mogę Wam wstawić zdjęcie 2 z 3 półek, zapełnionych książkami.

A teraz seria pytań do Was, przy okazji:
Czy polecacie serię "Pretty Little Liars"? Mam u siebie wypożyczone pierwsze 4 części i sobie leżą i nie wiem, czy czytać czy nie, bo podobno potem seria zaczyna się strasznie ciągnąć i dłużyć. Prawdę powiedziawszy, z każdym dniem mam mniej ochoty na przeczytanie, ale może jednak warto spróbować?
To pytanie pojawiło się już na Facebooku, ale wiem, że niektórzy nie zaglądają na niego tak często, a może przeoczyli i się nie udzielili, więc pytam ponownie tutaj: czy chcecie poznać moje wrażenia z finału "Once Upon a Time" oraz finału sezonu 2 "Reign"? Byłyby to posty podsumowujące ostatni sezon lub - w przypadku Marii Stuart - opinia o drugim sezonie. OUAT się już kończy, zostały zaledwie dwa odcinki (w tym wczorajszy, który pojawi się w Polsce na dniach), a i Reign pozostały dwa tygodnie do finału sezonu, więc od jakiegoś czasu myślę nad takimi opiniami. Szczególnie po tym co wyprawia się w średniowiecznej Francji.... To jak: zainteresowani?

Odpowiadając na Wasze niezadane albo zadane bardzo delikatnie pytania: czuję się gorzej niż w sobotę. Dopadł mnie kaszel, spowodowany katarem, przez pół nocy nie mogłam zasnąć, a całą wycieczkę do Oświęcimia kaszlałam i kaszlałam. Muszę się jakoś wykurować do poniedziałku....

14 komentarzy:

  1. Ze sporym zdziwieniem stwierdzam, że nie znam żadnej z powyższych książek. Trzeba nadrobić!

    Ja jestem na czwartej części PLL i na bieżąco z serialem i zdecydowanie bardziej podoba mi się serial. Książkę czytam w przerwach między męczącymi książkami, na odstresowanie. Możesz spróbować, moja przyjaciółka szaleje za całą serią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym książkę Jojo Moyes. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wspaniałe zdobycze. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobycze! Z chęcią ukradłabym ci "Ród" - tak strasznie jestem ciekawa tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Ród dalej mnie prześladuje... codziennie go gdzieś widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym poznać twoje wrażenia na temat "Regin", bo nie wiem czy warto kontynuować oglądanie :) "Pod skrzydłami..." wygląda ciekawie, czekam na recenzję.
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ród naprawdę bardzo mnie kusi. Serię PLL miałam w planach, w mojej bibliotece są do wypożyczenia wszystkie tomy poza pierwszym...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod skrzydłami Matki Mroku jest bardzo dobra ;) A ja do Pretty Little Liars nigdy się nie przekonałam, więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych książek, ale bardzo ładny i przyjemny dla oka stosik :) Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przeczytałabym "Ród" :)
    Jestem dopiero po pierwszej części PLL, więc nie wiem jak jest dalej ;p
    Tak, jestem zainteresowana takimi opiniami! Oglądam Reign i te ostatnie odcinki trochę mi nie leżą, pierwszy sezon zdecydowanie był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie znam żadnej z powyższych pozycji, ale i tak życze Ci udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci ,,Ród".
    ,,Pretty Little Liars" czytałam do 7 tomu i chociaż pierwsze część są dobre to potem już wydają się mało realistyczne. Autorka już chyba nie miała pomysłu.
    Życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. PLL mi się podobało, ale serial lepszy. :)

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!