2014/02/11

Zwariowane pomysły #2


Niniejszym oznajmiam, że pod tą nazwą pojawiać się też będą ważne informacje i ogłoszenia, więc proszę niczego nie przegapić!
Recenzja miała być już wczoraj, ale kiepsko mi idzie czytanie e-booka na zmianę z normalną książką, więc nie spodziewajcie się tej książki wcześniej niż do końca tygodnia. Na pewno ukaże się jeszcze przed premierą. 


Chciałabym zwrócić się do Was z prośbą o pomoc i zaprosić w kilka miejsc, a także napisać to, czego niektórzy nie mają możliwości przeczytać, bo ukaże się na Facebooku czyli tutaj

Po pierwsze
Mam ogromny stos książek do przeczytania, nie mam pojęcia kiedy się wyrobię, ale to mnie w większości cieszy, bo lubię mieć co czytać. Z drugiej strony ten stos mnie straszy, bo boję się, że nie podołam. Jednak dla Was ważną informacją jest, że ze stosu na luty właśnie wyleciała pozycja "Młyn nad Czarnym Potokiem". Trochę nie moje klimaty, zdecydowanie zbyt ślimacze tempo, natomiast ja potrzebuję czegoś, co da mi kopa przed kolejnymi sprawdzianami. Może spróbuję jeszcze raz w wakacje, ale niczego nie obiecuję!
W mojej bibliotece właśnie była "dostawa książek", jak ja to nazywam. Wypatrzyłam sobie cztery pozycje (2 obyczajówki i 2 fantastyki), które przeczytam kiedy uporam się z tym stosem. Mam nadzieję, że niedługo. W związku właśnie z tą dostawą, zmieniają się moje plany czytelnicze, lekko, ale jednak. zaprezentuję Wam na Facebooku stos, który powstanie w wyniku przeróbek :D

Po drugie
Jak widziałam w komentarzach (których, nie ukrywajmy, ostatnio nie było dużo) bardzo chcecie "Akademię Blogera". Zastanawiam się właśnie nad pierwszym tematem, jednakże krucho u mnie z programem do robienia screenów (czy jak to się nazywa) ekranu. Może polecicie jakiś darmowy program? Bardzo mi zależy. Akademia będzie jeszcze w tym tygodniu, w najgorszym wypadku po prostu zrobię zdjęcia ekranowi :D

Po trzecie
Prezentuję Wam tutaj listę książek, które zamieszczam w moim stosie. Liczę na Waszą pomoc w doborze lektury. Nie mam jeszcze określonej kolejności, dlatego pytam Was o zdanie, co mam czytać, kiedy skończę "Kota Lubi Szanuje" i "Crescendo"?
Stos na luty:
  1. Zakochani, Lauren Kate
  2. GONE. Kłamstwa, Michael Grant
  3. Gwiazd naszych wina, John Green
  4. Lawenda w chodakach, Ewa Nowak
  5. Droga Dziewiątego, Pittacus Lore
Książki z różnych źródeł poza stosem:
  1. Cisza i Finale Becca Fitzpatrick 
  2. Atlas chmur, David Mitchell 
  3. Księżniczka wampirów, Alyxandra Harvey 
  4. Zdradzona, P.C. Cast + Kristin Cast
  5. Ogród Kamili, Katarzyna Michalak
  6. Blask, Alexandra Adornetto 
  7. Zimowe sny, Richard Paul Evans
Wiem, że wybór jest trudny, postarajcie się jednak polecić coś. Na pierwszy ogień oczywiście książki ze stosu. Chciałabym, abyście poukładali powyższe pozycje w kolejności, w której sami chcielibyście przeczytać. 

Po czwarte
Serdecznie zapraszam Was na fan page bloga na Facebooku, na którym umieszczam różne informacje. Pojawią się tam m.in. tematy "Ines o sobie", "Akademii Blogera", a także możecie umieszczać swoje propozycje do "Krzywym Okiem". Gorąco zachęcam do komentowania :D Może pojawią się też jakieś zdjęcia mojej biblioteczki? 

Po piąte
"Po piątego" nie ma. Chciałabym tylko ogłosić, że recenzja "Kota lubi szanuje" niedługo zawita na blogu, jako przedpremierowa. Jest to moja pierwsza recenzja przedpremierowa więc jestem nieco nakręcona :D
Jeżeli chcecie się dowiedzieć co nieco o tej pozycji zapraszam tutaj

To by chyba było tyle. Jak pisałam, recenzji jak nie ma tak nie ma, ale będzie jeszcze w tym tygodniu. Naprawdę zachęcam do odpowiadania na powyższe pytania, bo to mi bardzo pomoże, a może i Wy trochę się odprężycie w środku tygodnia, pomyślicie o czymś innym niż praca/szkoła ? 

Pozdrawiam i życzę miłego wtorku (na ile możliwe jest, by środek tygodnia był miły :D)