2014/02/06

Zwariowane pomysły #1


Od jakiegoś czasu staram się publikować jak najwięcej postów. Wiem, że ilość nie znaczy jakość, ale nikt nie chce, aby na jego blogu było nudno. Dlatego opublikowałam "30-day book challenge". Jednak ostatnio w mojej głowie aż się roi od pomysłów i postanowiłam je wykorzystać. Najpierw natomiast je Wam zaprezentuję, a wy kochani powiedzcie mi, czy Wam się podobają i czy miałyby wśród Was czytelników.


Wymyśliłam kilka cykli, które mogłyby się pojawiać na blogu, a także udoskonaliłam te już istniejące. 
  • Zwariowane pomysły - nic innego jak prezentacja moich pomysłów. Nie będą się pojawiać regularnie, od czasu do czasu kiedy na coś wpadnę zademonstruję Wam, o co chodzi. Wasza rola polega na "zatwierdzaniu" i "odrzucaniu". Nic trudnego prawda?
  • Akademia Blogera - ten pomysł jest najlepszy. Jest to poradnik zarówno dla nowych w blogosferze jak i dla tych, którzy siedzą już w tym g*wnie kilka dobrych lat. Ja osobiście zaliczam siebie do "Starszych Juniorów". Nie będę Was pouczać, broń Boże. Sama jeszcze się uczę, ale człowiek uczy się całe życie. Kilka pierwszych postów to będzie przewodnik po bloggerze, natomiast później zademonstruję Wam kilka udogodnień, kodów HTML, dodatków i wszystkiego, co tylko znajdę w internecie.
  • Krzywym Okiem - trochę krytycznego humoru Wam myślę nie zaszkodzi. Śmiech to zdrowie, czyż nie? No więc pokażę Wam zabawną stronę mojej osobowości i trochę pośmiejemy się z różnych rzeczy.
  • Ines o sobie - już istnieje, pragnę jednak trochę udoskonalić ten cykl. Otóż: dyskusje i przemyślenia, opowiastki o mnie i moich zainteresowaniach. Mam kilka tematów, które pokażę Wam na Facebooku. 
  • Filmowa Sobota - od kilku miesięcy co sobotę poznajecie moje recenzje filmów. Dawniej nie było ich dużo, jednak teraz zostaniecie zawaleni moimi przygodami przed szklanym ekranem. Nie tylko filmy, ale również seriale będą się tutaj pojawiać. 
Niniejszym poznajecie i będziecie poznawać Zwariowaną stronę mojego bloga. To nie znaczy, że Zaczytana strona schowa się w cieniu. Nadal możecie śmiało nazywać mój blog książkowym, bo wiele rzeczy pojawiających się na nim jest z książkami związane. 

Co sądzicie o moich wymysłach? Podobają się Wam? Na jakiś cykl będziecie szczególnie czekać? Może macie jakieś propozycje lub zastrzeżenia? Wszelka krytyka mile widziana :D