2015/04/03

Stos #3/12

W marcu nie pojawił się stosik lutowy, a to z tej prostej przyczyny, że nie było za dużo do pokazania (jakieś marne dwie książeczki). Natomiast w minionym miesiącu postanowiłam wreszcie złożyć zamówienie w znanym dyskoncie książkowym, z którego to zamówienia jestem bardzo zadowolona. Do tego przybyło do mnie kilka książek od wydawnictw, więc uzbierało się tego ponad 10 egzemplarzy. Zgodzicie się ze mną, że takiego stosu nie powstydziłby się prawdziwy mól książkowy? Zapraszam!


Na początku opowiem Wam trochę o owym zamówieniu z dyskontu, żebyście wiedzieli, jak bardzo jestem zadowolona. Chociaż do szczęścia trochę mi brakuje...
No więc mowa tu o stronie aros.pl, do zajrzenia na którą namówiła mnie pewna vlogerka książkowa (zabijcie mnie, ale nie pamiętam jak się nazywa!) już jakiś czas temu. Stwierdziłam, że po co mam zostawiać pieniądze w Empiku lub Matrasie, skoro mogę kupić książki 30% taniej? 
Na stronie nie musicie się logować, żeby złożyć zamówienie. Wystarczy, że dodacie wybrane produkty do koszyka, podacie swoje dane, adres do wysyłki, potwierdzicie złożenie zamówienia i czekacie około dwóch dni na przesyłkę. Ja miałam książki dostać we wtorek (zamówienie złożyłam w czwartek, więc oczywiste jest, że na drugi dzień nie przyjdzie), natomiast listonosz zadzwonił do drzwi już w poniedziałek. Jakie było moje zdziwienie! Bardzo miłe, zresztą :).
Niestety jedna rzecz mnie zasmuciła - jedna z książek doznała drobnego urazu. Nie jestem osobą, która płacze na zagiętymi rogami czy jakąś drobną szkodą, jednak uszkodzeniu uległ grzbiet książki, czyli bardzo niefortunne miejsce. Teraz jest taka dziura na samym rogu grzbietu, która trochę mi przeszkadza, ponieważ nie wygląda to dobrze, kiedy książka sobie stoi na półce :(.

Teraz przejdźmy już do tej ciekawszej części, czyli stosika, a raczej dwóch, bo książki się nie zmieściły.
Stosik zamówieniowy:

  1. Zacznijmy od nowa - Abbi Glines --> Ines chciała kolejną część "O krok za daleko". Kupiła trzecią zamiast drugiej. *facepalm*
  2. Pięćdziesiąt twarzy Greya - E.L. James --> mam swój egzemplarz :) I to filmowy :)
  3. Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin --> polecana przez wszystkich to i ja muszę mieć!
  4. Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman --> druga część tego poniżej
  5. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman --> film był fajny, książka podobno lepsza. Zobaczymy
  6. Ostatnia spowiedź tom 1 - Nina Reichter --> uwielbiam takie historie, a w dodatku to polska książka więc...
  7. Hopeless - Colleen Hoover --> tutaj też się wszyscy zachwycali, więc ja też muszę :)


Stosik recenzencki:
  1. Skazani - Alice Hill --> od wyd. Novae Res, obecnie czytam i jestem zadowolona lekturą :)
  2. Nieskończona Przestrzeń Snu - Jan Drożdż --> j.w. recenzja przedpremierowa
  3. Dokąd teraz popłynę? - M.R. Foti --> j.w. recenzja przedpremierowa
  4. Obietnica Łucji - Dorota Gąsierowska --> od Znaku, recenzja
  5. Szepty o wschodzie księżyca - C.C. Hunter --> od Feeria, recenzja
  6. Nie waż się! - Jolanta Czarkwiani --> od PNGiSAM
  7. Na szczycie - K.N. Haner --> j.w. recenzja
Jak więc widzicie, egzemplarze recenzenckie przeważają. W marcu, ku mojemu zdziwieniu, wszystkie książki, które przeczytałam pochodziły właśnie od wydawnictw! Zwykle się to nie zdarzało, ale mam zamiar doprowadzić do tego, że to książki z biblioteki i moich własnych zakupów będą mniejszością w stosikach :).

Co znacie? Co czytaliście, a co chcecie przeczytać?


17 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie książka Syreny i bogowie ;) I szacun za chęć zmierzenia się Greyem, ja tego nie tknę kijem nawet...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny stosik, kilka pozycji chętnie bym sama przygarnęła. Obserwuję i będę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z stosiku jedynie "Hopeless" mi się podobało niesamowicie, parę pozycji mnie zawiodło, takich jak "Ostatnia spowiedź", "Mara Dyer" czy książki Forman. Ale ja jestem niesamowicie wybredna, więc miłej lektury. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Obietnicę Łucji" znam, a teraz właśnie czytam "Nie waż się" - świetna, mocna książka.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same fajne książki. Coś czuję, że będziesz miała miły miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hopeless, Ostatnia spowiedź i Skazani bardzo mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy spodoba Ci się "Ostatnia spowiedź".
    Życze Ci udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam Marę i była całkiem fajna. a Hopeless to jedna z najpiękniejszych książek jakie czytałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny stos *.* Szczególnie ten zamówieniowy robi na mnie wrażenie :D "Hopeless" czytałam i robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza część Mary mnie zawiodła, ale kolejna była naprawdę dobra. Hopeless bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości widzę! :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często zaczynam czytać serie od środka, zupełnie nie będąc tego świadomą. Więc kupowanie to jeszcze nic :D Też składałam w marcu zamówienie na Arosie ( Mara Dyer i Opal) i jestem więcej niż zadowolona ! Bardzo polecam Ci Hopeless. Cudna książka. I Zostań jeśli kochasz również mi się podobało. Miłego czytania i wesołych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci Mary Dyer i oby dwóch książek Gayle Forman <3 Aros jest świetny! Zawsze tam zamawiam.
    A Hopeless na pewno Ci się spodoba - piękna książka :)

    A przy okazji : zostałaś przeze mnie otagowana! Szczegóły znajdziesz TUTAJ!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ładne stosy, ja również mam nadzieję do Hopeless!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Hopeless. O wielu książkach nigdy nie słyszałam, więc tym bardziej czekam na recenzje! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam Hopeless i Zostań, jeśli kochasz teraz muszę znaleźć chwilę żeby przeczytać kontynuacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tutaj kilka ciekawych książek oraz niektóre, które czytałam.
    Zgodzę się, co do arosa, uwielbiam tę księgarnie!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!