2014/05/02

Stosiki #2

Dzisiaj czas na stosiki, a raczej jeden stosik, który zawiera zarówno zdobycze, jak i egzemplarze z biblioteki. Z przeważającą ilością tych drugich. Zapraszam do zapoznania się z książkami, które zamierzam przeczytać w maju. Jest ich dużo, jednak w większości nie przekraczają 400 stron, więc mam nadzieję, że mimo wyjazdu uda mi się je wszystkie przeczytać...

  1. Kolor jej serca - Barbara Mutch --> egzemplarz recenzencki od wyd. MUZA. Może nie widać tego dobrze, ale jestem w trakcie czytania i jak na razie samoprzylepne karteczki do cytatów cały czas trzymam pod ręką! Tyle mądrości, tyle nauki życiowej... Zresztą, poczekajcie na recenzję!
  2. Napowietrzna wioska - Juliusz Verne --> z bibl. Już myślałam, że nie sięgnę, ale ciekawość zwyciężyła. Muszę przyznać, że zapowiada się ciekawa podróż...
  3. Mroczna noc - Gena Showalter --> z bibl. Przyjaciółki poleciły. Podobno gorąca i pikantna (tak, w TYM sensie). Trochę się jej boję, ale kusi!
  4. Rywalki - Kiera Cass --> zakup własny. Naczytałam się opinii, recenzji, opisów i sama muszę spróbować.
  5. Przegrana numeru piątego - Pittacus Lore --> pożyczona. Czwarta część jednej z serii, którą zaczęłam i po prostu muszę skończyć.
  6. Zakład o miłość - Agnieszka Lingas-Łoniewska --> z bibl. Skusił mnie ciekawy opis i polska pisarka.
  7. Mroczne umysły - Alexandra Bracken --> zakup własny. Nowość, ciekawy opis, okładka kusi, wnętrze też podobno niczego sobie.
  8. Szósty - Agnieszka Lingas-Łoniewska --> z bibl. Ta sama autorka co wyżej i ten sam powód.
  9. Nigdy przenigdy - Sara Shepard --> z bibl. Kontynuacja wspaniałej "Gry w kłamstwa".
  10. Sherlock, Lupin i Ja. Trio Czarnej Damy - Irene Adler (Alessandro Gatti) --> z bibl. Lubię Sherlocka, ale nie mam siły czytać jego przygód spod pióra Doyle'a. Tutaj coś z młodości detektywa.

Dziesięć książek zaplanowanych, a było tylko siedem... Tak się kończą wycieczki do biblioteki. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko przeczytać, a jak nie, to przełożę na czerwiec. Od czego jest dwanaście miesięcy w roku? 
Widzicie coś dla siebie? Coś czytaliście? Polecacie/odradzacie?