2014/05/12

Nowa współpraca Zaczytanej

Mój blog się rozwija zarówno pod kątem stylu recenzji, ich systematyczności, czytelników oraz współprac z wydawnictwami. Dzisiaj przedstawię Wam kolejne wydawnictwo (to już 4!), z którym podjęłam współpracę. Jej pierwszy owoc to recenzja książki "Urodzona o północy". Kolejnym będzie jej kontynuacja. Mam nadzieję, że współpraca będzie przebiegać pomyślnie i  owocnie.


Wydawnictwo Feeria jest częścią łódzkiego wydawnictwa JK. Wydają książki młodzieżowe, literaturę kobiecą, sensacyjną, biografie, psychologiczne, a także poradniki. Ich ofertę znajdziecie na stronie wydawnictwa

A jakie książki mnie interesują najbardziej z oferty wydawnictwa? Z miłą chęcią zrecenzuję dla Was:
Bądź swoją siłą przez 365 dni roku Przebudzona o świcie Martwy punkt Pojedynek uczućMiłość z jasnego nieba Namaluj mi słońce
A także wiele innych ciekawych książek, których opisów jeszcze nie przeczytałam, a mogą się okazać dla mnie strzałem w dziesiątkę!

Bardzo cieszę się z tej współpracy i dziękuję wydawnictwu za okazane zaufanie. 
Wydawnictwo Feeria

A co Was interesuje z ich oferty? Coś polecacie/odradzacie? Współpracujecie z Feerią?