2014/05/20

Post informacyjny

Dzisiaj nadszedł dzień mojego wyjazdu. Dlatego postanowiłam poinformować o mojej nieobecności tych, którzy jeszcze nie wiedzą.
Osoby zainteresowane współpracą ze mną proszę o cierpliwość. W miarę możliwości będę sprawdzać pocztę, jednak nie jestem pewna, czy będę miała dostęp do internetu. Wszelkie osoby, które chcą mojej pomocy również proszę o cierpliwość i zrozumienie. W końcu jestem człowiekiem i mam też prawo do urlopu.

Kiedy wrócę odpowiem na wszystkie wiadomości i ''zawalę'' Was postami.

Do zobaczenia za 10dni!

5 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu! I czekam na posty. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownego wypoczynku! :)
    Masz przepięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu, a po powrocie zapraszam na swoją stronkę ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!