2016/01/01

Podsumowanie grudnia

To niemożliwe, że grudzień już minął! Przecież tydzień temu był Mikołaj... A teraz już trzeba pisać podsumowanie nie tylko miesiąca, ale i całego roku. Nie odczułam jakoś, żeby ostatni miesiąc roku różnił się specjalnie od pozostałych. I pewnie tak było. Szczególnie, że śnieg można było oglądać tylko na zdjęciach. Zresztą, zobaczmy co mówią liczby.


Statystyki

Przeczytane książki:

      1. Bjera - Korssel, Larsson - 8/10|200 str.
      2. Myling - Korssel, Larsson - 8/10|192 str.
      3. Marzenie Łucji - Dorota Gąsiorowska - 8/10|495 str.
      4. Dziedzictwo Ognia - Sarah J. Maas - 8/10|656 str.
      5. Play - Javier Ruescas - 8/10|464 str.
      6. Graficzna podróż - Ed Sheeran & Phillip Butah - 8/10|208 str.
      7. Dzieje Tristana i Izoldy - |136 str.

                        Czyli w sumie:  2351 strony, co daje dziennie: 76 stron :)
                        Odwiedziliście mnie: 1071 razy (łącznie: 22 580) Dane pochodzą z Google Analytics
                        Wyświetlenia: 5132 (Łącznie: 108 076) Wg Bloggera
                        Obserwatorzy: 216
                        Google +: 264
                        Instagram: 296
                        Facebook: 247
                        Opublikowałam: 11 postów
                        Nowe współprace: -
                        Najlepsza książka miesiąca: - (wszystkie książki otrzymały 8/10.....)
                        Najgorsza książka miesiąca: -

                        Co nowego?

                        • Grudzień wypadł lepiej niż listopad, ale nie łudzę się, że ten stan długo się utrzyma. W styczniu wracają moje ulubione seriale, zbliża się też koniec semestru więc pracy mam niemało. Na szczęście luty stoi pod znakiem ferii....
                        • Szykuję dla Was więcej niż 2 posty podsumowująco-postanowieniowe. Coś, żeby z nową energią wkroczyć w 2016 rok!
                        • Jeżeli jesteście zainteresowani, abym znowu zrobiła dla Was mój ranking najlepszych książek 2015 roku - napiszcie.
                        • W tym miesiącu znów mam dla Was kilka zdjęć mojego Grudnia ;)

                        Miesiąc w zdjęciach






                        I na koniec.....
                        Życzę Wam wspaniałego 2016 roku
                        Oby Wasze marzenia i plany spełniły się
                        I byście dotrzymali swoich postanowień
                        Wielu zaczytanych, pięknych dni
                        Oraz dużo ciepła, miłości i radości!