2016/01/17

Crazy in Music #25

Powrót do szkoły dla każdego oznaczał coś innego. Dla mnie, oprócz nauki i spotkań ze znajomymi, był to również powrót do codziennego nałogowego słuchania muzyki w komunikacji miejskiej. W ciągu całego dnia nie słucham tyle muzyki, co podczas podróży. Pomyślałam więc nad odświeżeniem swojej playlisty.... I nieoczekiwanie zaczęłam korzystać z popularnego Spotify. Stąd dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi ulubionymi piosenkami z playlist oferowanych przez tą aplikację.


Spotify jest dla mnie bardzo wygodną aplikacją. Nie muszę przechowywać setek piosenek na telefonie (co nie jest większym problemem, ale zwykle nie chce mi się ich przerzucać z komputera na kartę), wystarczy konto premium (obecnie u mnie darmowe) i mogę słuchać do woli. Jest to również świetny sposób na poznanie piosenek, których do tej pory nie znaliśmy. A kiedy jestem w domu, pracuję lub się uczę włączam playlistę skomponowaną po to, aby pomóc się skupić. Sama nie muszę nic robić!

Ale przejdźmy już do piosenek, bo nie każdy lubi takie rzeczy jak Spotify. Jeżeli jednak macie konto i chcecie przejrzeć moje playlisty - zapraszam lawendacorine. Poniżej znajdziecie piosenki z różnych playlist i różnych gatunków. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie ;)




A czego Wy ostatnio słuchacie?