2015/12/30

Poczytalni - poznajmy się!

Czy kiedykolwiek zdarzyło się Wam, że chcecie z kimś pogadać o jakiejś książce, serialu, filmie, zapytać o coś, poradzić się, a w pobliżu nie było nikogo do rozmowy? Mnie takie sytuacje zdarzają się dosyć często. Szczególnie od kiedy bloguję, a moi znajomi wiedzą o tym i czytają, zdarzają mi się sytuacje, kiedy zaczynam mówić o jakiejś książce, a mój rozmówca przerywa mi zdaniem "Tak wiem, czytałem/am recenzję".... Wrrr! Nie ma dla mnie nic gorszego. I właśnie dla takich osób (i nie tylko) powstała akcja "Poczytalni".

Akcja Poczytalni to sposób by poznać nowe osoby które interesują się czytaniem książek i wszystkimi tematami okołoksiążkowymi. I choć wszystko ma podłoże książkowe, to liczą się też wsze inne zainteresowania i pasje. Wiele razy bowiem spotkałam się z tym, jak autorzy blogów piszą, iż wśród swoich znajomych nie mają osób zainteresowanych literaturą. Czas to zmienić! Może znajdzie się osoba, która okaże się naszą bratnią duszą? A może mieszka niedaleko nas ktoś kto również prowadzi bloga/ vloga książkowego? Warto byłoby się spotkać i poznać prawda? Oczywiście całość skierowana jest nie tylko do osób działających w internecie, ale także do odbiorców tych treści. Cała akcja trwa od teraz aż do odwołania, gdyż sam jej cel nie zawiera się w określonych ramach czasowych. Sam udział nie wymaga od was wiele. Napisanie kilku słów o sobie, śledzenie nowych wpisów, to wszystko. Zainteresowani? Zapraszam! 
Inicjatorką akcji jest Diana Piotrowska z bloga www.zakladkaa.blogspot.com
Przyznam szczerze, że dla mnie to strzał w dziesiątkę. Jestem dosyć nieśmiałą osobą i raczej nie napiszę do kogoś pierwsza. Mimo to, zawsze miałam ochotę na takie książkowe znajomości, które później owocują spotkaniami na różnych eventach. 

Jeżeli jesteście zainteresowani dołączeniem - grupa znajduje się na Facebooku pod tym oto linkiem.

Gorąco zapraszam - poznajmy się!