2014/09/01

Książkowe podróże: Wrzesień

Pod tym postem umieszczajcie w komentarzach linki do recenzji. Wzór:
"Tytuł" - autor
link do recenzji
odwiedzone miejsce 
Chętnych do udziału zapraszam na stronę wyzwania (klik)

Jeszcze mała reguła, która nie pojawiła się w styczniu: moi Państwo, nie robimy drzewek z komentarzy! Jest to skutkiem mojej ślepoty na Wasze komentarze w drzewkach. Zawsze zjeżdżam na dół strony, kiedy mam komunikat o komentarzu, a tu niespodzianka: komentarza nie ma. To utrudnia mi życie....

UWAGA! Przy przypisywaniu książek do miesięcy, sprawdzam datę opublikowania recenzji, nie przeczytania książki! Proszę to wziąć pod uwagę. 
Bardzo proszę również o podpisanie miejsca odwiedzonego poprzez przeczytanie książki. Lista odwiedzonych miejsc pojawiać się będzie przy podsumowaniu miesiąca. 

Lista uczestników:
Wiki z bloga Literaturomania
  1. "Złośliwa trzynastka" Janet Evanovich
  2. Jørn Lier Horst "Jaskiniowiec"
  3. Peter Høeg "Smilla w labiryntach śniegu"
  4. Marek Niedźwiecki "Radiota, czyli skąd się biorą Niedźwiedzie"
  5. "Słowik" Hans Christian Andersen
  6. "Niedoparki powracają" Pavel Šrut
  7. "Tragedia w trzech aktach" Agatha Christie
  8. Antoni Czechow "Dzieła. Utwory sceniczne"
  9. Mateusz Czarnecki "Otwórz oczy, zaraz świt"

Kajecik Czytelnika z bloga Ciekawy Kajecik Czytelnika
nthgcompares2me z bloga 165 cm liczone w książkach
Aga CM z bloga Blog Kulturalny
Agnieszka Perzka z bloga Moje Książki Mój Świat

Neph z bloga Recenzje Neph
Wiola Szatańska z bloga Biblioteczka Szopka