2014/09/01

Podsumowanie sierpnia

Kiedy te wakacje minęły? Jeszcze wczoraj było zakończenie roku, a przed chwilą byłam już na rozpoczęciu. Sierpień już za nami, a ja jestem z niego średnio zadowolona. Książek przeczytanych dużo nie było, a to z powodu mojego wyjazdu. Postów dużo też nie było, ale to już z przyczyny mojego lenistwa. Wybaczcie, że w piątek nie ukazała się zapowiedziana recenzja, jednak nie dokończyłam jeszcze tej książki, miałam dużo spraw na głowie i nie było kiedy. A weekend spędziłam bawiąc się na weselu, więc naprawdę nie było czasu.

Ale przejdźmy do statystyk z sierpnia.
Podsumowanie w liczbach: 
Przeczytane książki: 
    1. Wielki Błękit - Veronica Rossi
    2. Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski
    3. Niemożliwe - Nancy Werlin
    4. Spadek - J.D. Bujak 
    5. W zapomnieniu - Agnieszka Lingas-Łoniewska 
    6. Niezgodna - Veronica Roth 
    Czyli w sumie: 2356 stron + 218 str. "Circus Maximus" = 2574 - co daje 83 str./dzień
    Odwiedziliście mnie: 4 912 razy (w sumie 37 205)
    Obserwatorzy: 132 (45 nowych, a to dzięki konkursowi :D)
    Google +: 160
    Instagram: 95
    Facebook: 61
    Opublikowałam: 16 postów
    Nowe współprace: -
    Najlepsza książka miesiąca: W zapomnieniu - Agnieszka Lingas-Łoniewska - 10/10, Wielki Błękit - Veronica Rossi - 10/10
    Najgorsza książka miesiąca: Niezgodna, Veronica Roth (6/10)


    Co nowego?
    1. Wszyscy już wiedzą, że blog ma nowy wygląd, nagłówek i nazwę. No, w sumie to są dwie nazwy - stara i nowa. Mam nadzieję, że się odnaleźliście w tym wszystkim :)
    2. Rozpoczyna się rok szkolny, a więc będzie mniej czasu na czytanie. Mam zamiar utrzymać się na swoim poziomie i nadal czytać ok. 7 książek miesięcznie. Mam nadzieję, że to będzie dobry rok.
    3. Wrzesień zapowiada się bardzo owocnie, patrząc na zapowiedzi proponowane przez wydawnictwa. Już wkrótce pokażę Wam, co szykują dla nas nasi wydawcy :)
    To chyba tyle, jeżeli chodzi o sierpień. Zapraszam jutro, pojawi się stosik, a już wkrótce ogłoszone zostaną wyniki konkursu!

    A jak Wam poszło w sierpniu? Jak minęły wakacje?