2014/01/13

Nowe postanowienia 2014


Ponieważ wpadłam na to dopiero niedawno, w połowie stycznia prezentuję Wam moje książkowe postanowienia na 2014:

1. Przynajmniej raz w miesiącu przeczytać książkę spoza gatunku fantastyki.
2. Raz w miesiącu przeczytać książkę z serii ''Miętowej'' E. Nowak. 
3. Pragnę również przybliżyć Wam moją osobę i co miesiąc publikować posty z cyklu ''Ines o sobie''. 
Książki obyczajowe i takie bardziej realistyczne ukazywać się będą w cyklu ''Prawdziwe życie''. 
Mam nadzieję, że się Wam podobają pomysły, ujęte powyżej. Wiem, że dużo osób czyta powieści obyczajowe, a chcąc wyjść do szerszego grona czytelników, muszę dostosować się do ich gustów :-)
I na koniec mam pytanie do moich Doradców: 
Z jakim wydawnictwem polecacie rozpocząć współpracę? Zależy mi na takim, z którym dobrze się współpracuje i ma szeroki wybór gatunków.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe postanowienia. Ja nie lubię powieści Pani Nowak.
    Powodzenia!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe postanowienia. Chętnie poczytam o tych powieściach obyczajowych. A siążke E.Nowak nie czytałam. Może trzeba spróbować?

    mojalistalektur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam w takim razie kciuki za spełnienie postanowień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe postanowienia, życzę powodzenia w spełnianiu :)

    Nie wiem jakie dokładnie powieści Cię interesują, wiec musisz poszperać po wydawnictwach :)
    I zaintrygowało mnie jedno zdanie,to o dostosowywaniu się do gustów Twoich czytelników. Wiesz, myślę że to nie tak działa. Tzn, jeśli naprawdę kochasz fantastykę,to nie ma co aż tak wrzucać się do obyczajówki, bo i po co. Jeśli z pasją będziesz pisała swoje recenzje o fantastyce - a czuję że tak - to wyjdzie lepszy tekst niż miałabyś się zmuszać do obyczajowych powieści :) A czytelnicy i tak sami zdecydują ;)

    Pozdrawiam! :))

    ksiazkatoniewiasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, oczywiście to wiem. Tylko po prostu chcę spróbować powieści obyczajowych, zobaczyć co ludzie w nich widzą. Poza tym ćwiczę silną wolę, choć może ona okazać się dosyć słaba :D
      Moja mama czyta dużo obyczajówek, dlatego interesuje mnie trochę ten gatunek. Mam nadzieję, że trafię na warte polecenia powieści :)

      Usuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!