2013/08/01

Podsumowanie i plany

Lipiec był zdecydowanie najlepszym miesiącem, jak dotąd. Jak zapewne zauważyliście, trochę zmienił się wygląd bloga. Długo nie mogłam się zdecydować na kolorystykę, jakiś czas również męczyłam się z nagłówkiem. Przyznam Wam się, że nie umiem rysować ani tworzyć w jakichkolwiek programach do grafiki czy obróbki zdjęć. Owszem chciałabym potrafić tworzyć fantastyczne grafiki i obrazy, ale po prostu brak mi talentu i odpowiednich umiejętności, a także specjalnych programów. Tak więc nagłówek, choć nie jest dziełem sztuki, został wykonany przeze mnie, również zdjęcie. Pobawiłam się trochę możliwościami retuszu w aparacie i dostosowałam kolorystykę do moich ulubionych barw - fioletowego i niebieskiego.
A tutaj kilka statystyk z lipca:

Liczba wyświetleń: 822
Liczba przeczytanych książek: 9
Wyzwania: 

Ilość przeczytanych stron: 3159 ( co daje: 102 str/dziennie)
Obserwatorzy: 7
Może nie są to super wyniki, ale ja jestem zadowolona (powiedziałabym wręcz "zachwycona"). Dziękuję Wam, że odwiedzacie mój blog :D.

Sierpień to mój ulubiony miesiąc. Dlaczego? Obchodzę w nim urodziny. Tak więc spodziewam się prezentów w postaci książek od moich przyjaciół. Nie wiem jak Wy, ale ja nie jestem miłośniczką temperatury 30+. 

Stosik na sierpień (od góry):
  1. "Joyland" - Stephen King --> nowość w naszej bibliotece, moje pierwsze spotkanie z Kingiem :) 
  2.  "Naznaczona" - P.C. Cast + Kristin Cast --> koleżanka namówiła mnie do przeczytania (pozdro dla Agnes :*); z.b.
  3.  "GONE. Faza pierwsza: Niepokój: - Michael Grant --> nareszcie! z.b.
  4.  "Dziki ogień" - Nancy Farmer --> druga część "Morza trolli"; pożyczona*
  5. "Szkoła Bardów" - Nancy Farmer --> trzecia część "Morza trolli"; pożyczona*
  6. "Anna i pocałunek w Paryżu" - Stephanie Perkins --> jakaś nowość w bibliotece :D
  7. "Baśniobór. Klucze do więzienia demonów" - Brandon Mull --> wreszcie ostatnia część Baśnioboru!; z.b.
  8. "Xanth" - Piers Anthony --> kupiłam ją sobie w kwietniu i od tego czasu leży na półce :D
* Jak pisałam w recenzji "Morza trolli", nie jestem pewna czy mam ochotę sięgać po kolejne części

A tutaj macie mały stosik z serii "Nie mogłam się zdecydować" :D Nie ma to jak dostać stypendium i wydać je na trzy cudowne książki :) Prawdopodobnie wylądują w stosiku na wrzesień.
Od góry:
  1. Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling --> słyszałam, że fajne, a opis z tyłu zachęca do czytania :D
  2. Wieczna tęsknota - Elizabeth Chandler --> czwarta część wspaniałego cyklu "Pocałunek anioła", udało mi się dorwać :)
  3. Demony. Grzech pierworodny - Lisa Desrochers --> druga część "Demonów"
  4. (zdj. obok) Klątwa Tygrysa - Colleen Houck --> druga część powieści o Klątwie Tygrysa, kupiłam sobie podczas pobytu w Pszczynie :)
Co Wam się podoba z moich stosików? Co odradzacie, a co polecacie przeczytać? Piszcie w komentarzach.

I zwracam się również do Was z pytaniem: co chcielibyście zmienić na blogu? Jakie posty zobaczyć? Piszcie.