2013/08/02

Liebster Blogger Award



Postanowiłam przyłączyć się do zabawy, jako, że autorki bloga Blask Książek dają wolną rękę i nominują... każdego! A więc zaczynamy...







1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami?
Czytałam jako dziecko, dosyć mało. W 2012 roku, po obejrzeniu końcówki filmu "Eragon" postanowiłam przeczytać książkę. I tak się zaczęło nałogowe czytanie :D

2. Ulubiona ekranizacja jakiejś powieści? 
Ekranizacje często są zepsute, z wiadomych przyczyn. Wiele jest sytuacji, gdzie nie czytałam książki, a film wydawał i się świetny. Tutaj chyba postawię na Harry'ego Pottera, który jest tego przykładem.

3. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej?
Zwykle rano i wieczorem, w łóżku :)

4. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/eś / dostałaś/eś?
"Klątwa Tygrysa. Wyzwanie"

5. Ekranizację jakiej książki chciałabyś/łbyś obejrzeć?
Myślę, że "Klątwy Tygrysa", bardzo jestem ciekawa, jak filmowcy załatwiliby sprawę Kishana - czarnego tygrysa, gdyż takie po prostu nie istnieją.

6. Jakich książek nie lubisz czytać? 
Nienawidzę bezmyślnych młodzieżówek, gdzie praktycznie nic się nie dzieje, ani książek obyczajowych.

7. Idealny aktor/aktorka do jakiejś postaci literackiej?
Hmmm, nie znam zbyt dużo aktorów, jednak Jeremy Irons, jako Brom jest dla mnie genialny!

8. Z jakim autorem chciałabyś/łbyś się spotkać?
Jeremym Ironsem 

9. Jakie zadałabyś/łbyś mu pytanie?
Uch, sama nie wiem, musiałabym pomyśleć.

10. Z którą postacią literacką się utożsamiasz?
Myślę, że z każdą po trochu. Postacie mają różne cechy, tak jak ja. Chyba jeszcze nie spotkałam się w książce z kimś, kto byłby moją kopią.

11. Znienawidzony bohater książkowy?
Sama nie wiem. Chyba Gregory z "Pocałunku anioła", ale wiele jest bohaterów, których nie lubię.


Ja nominuję:
I wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na pytania:

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
2. Podaj nazwy trzech przedmiotów, które znajdują się obok ciebie.
3. Masz 30 minut na spakowanie walizki, co ląduje w niej pierwsze?
4. Masz książkę, do której lubisz wracać? Jaką?
5. Dokończ zdanie: Idealną przyjaciółką/przyjacielem byłaby/był dla mnie... (postać z książki).
6. Gdzie najczęściej czytasz?
7. Na ekranizację jakiej powieści czekasz najbardziej?
8. Jest książka, której nigdy nawet nie dotkniesz?
9. Wolisz czytać w ciszy, czy w hałasie?
10. Wymarzone miejsce na wakacje?
11. Ulubiony smak lodów? :D