2013/08/29

Królewski Zwiadowca - John Flanagan [zapowiedź]!!!

Zwiadowcy. Królewski zwiadowca - John Flanagan

Tytuł oryg.: The Royal Ranger
Seria/cykl: Zwiadowcy tom 12
Tłumaczenie: Zuzanna Byczek 
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron:
Gatunek: powieść przygodowa
Data premiery: 9 października



Dwunasty i (podobno) ostatni tom bestsellerowej serii. Polska premiera jest jednocześnie premierą światową.
Dokładny zarys fabuły utrzymywany jest w tajemnicy, wiadomo jednak, że akcja rozgrywa się kilkanaście lat po wydarzeniach opisanych w "Cesarzu Nihon-Ja". Centralną postacią tomu jest dorosły już Will oraz jego uczeń, a właściwie uczennica - pierwsza w historii korpusu kobieta-zwiadowca.

Nie mogę się doczekać! Will będzie miał uczennicę! Jak myślicie, może to jego córka?

Wczoraj zobaczyłam na stronie wydawnictwa Jaguar [klik] notkę o premierze i czym prędzej wyszukałam książkę w zapowiedziach. Ponieważ wczoraj już jeden post był, postanowiłam pokazać Wam ostatnią część wspaniałej serii. Kto nie czytał - niech nadrobi zaległości, kto czytał - niech się przygotowuje! Ja muszę jeszcze przeczytać "Cesarz Nihon-Ja" oraz "Zaginione historie" (które zapewne sobie sprezentuję :D).
Ale jestem nakręcona!