2013/08/18

The Versatile Blogger Award


Zuzia z http://alezaczytana.blogspot.com nominowała mnie do Versatile Blogger Award, za co serdecznie dziękuję.

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać logo The Versatile blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

Siedem faktów o mnie:

1. Bardzo lubię oglądać "Przygody Merlina" :D
2. Nie lubię czerwonego, a mimo to mam czerwoną torebkę, którą bardzo lubię.
3. Nigdy nie czytałam Harry'ego Pottera, Zmierzchu, Opowieści z Narni i Władcy Pierścieni
4. Mogłabym wytrzymać bez internetu, gdybym miała ze sobą książkę, coś do pisania i notes.
5. Kawa na mnie nie działa, przynajmniej ta, którą czasami piję.
6. Kiedyś zbierałam figurki niemieckiej firmy Schleich, teraz chciałabym wzbogacić swoją kolekcję, a niektóre sprzedać.
7. Zawsze, przed zaśnięciem, wyobrażam sobie różne rzeczy i tworzę opowieści. 

Pozwólcie, że nie nominuję żadnego bloga. Jeżeli chcecie się pobawić, to czujcie się nominowani.