2016/04/19

Stosik 2|2016

Jakże dawno nie było stosu! Co prawda miesięcznie na moją półkę nie trafia zbyt wiele książek, jednak w ciągu ostatnich tygodni uzbierała się tego ładna kupka, więc chyba przyszedł czas Wam zaprezentować moje ostatnie zdobycze, zanim stos przestanie mieścić się w kadrze.....

Od góry:
  • Po drugiej stronie kartki - Samantha Van Leer, Jodi Picoult --> zakup własny. Efekt godzinnego czekania na Chałkę w Empiku... Coś musiałam robić!
  • Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman --> egz. rec. od Nasza Księgarnia. Już przeczytana, a recenzja tutaj.
  • Czy wspominałem, że cię potrzebuję? - Estelle Maskame --> egz. rec. od Feeria. Również przeczytana - recenzja
  • Zdrada - Marie Rutkoski --> j.w. recenzja
  • Wieczna - C.C. Hunter --> j.w. recenzja
  • Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno - Kirsty Moseley --> egz. rec. od Harper Collins, recenzja
  • Linia Serc - Rainbow Rowell --> wygrana w konkursie u @aliskaczyta na Instagramie. Przeczytana, a recenzja ukarze się niedługo.
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton --> egz. rec. od SQN, recenzja


No i to by było tyle. Kolejny stosik już niedługo, bowiem już zaczyna się zbierać...
Koniecznie napiszcie, co z w/w znacie i co udało Wam się ostatnio zdobyć!