2016/04/15

Podsumowanie marca

Udało mi się chyba pokonać wszystkich we spóźnialstwie w publikowaniu podsumowaniu miesiąca. Prawda jest taka, że koniec marca zaskoczył chyba wszystkich. Nie było mnie w Internetach jakiś czas, a powód tej nieobecności wyjaśnię Wam dalej. Najważniejsze jest to, że wracam z nowymi pomysłami, wzbogacona o pewną wiedzę. Chcecie wiedzieć jak minął mi marzec? Zapraszam dalej!

#statystyki

Przeczytane książki:
  1. Czy wspominałem, że cię potrzebuję? - Estelle Maskame - 8/10|360 str.
  2. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton - 9/10|299 str.
  3. Zdrada - Marie Rutkoski - 9/10|408s str.
  4. Linia Serc - Rainbow Rowell - 9/10|384 str.
                    Czyli w sumie:  1451 stron, co daje dziennie: 47 stron :)
                    Odwiedziliście mnie: 986 razy (łącznie: 26 070) Dane pochodzą z Google Analytics
                    Wyświetlenia: 3193(Łącznie: 123,841) Wg Bloggera
                    Obserwatorzy: 234
                    Google +: 271
                    Instagram: 439
                    Facebook: 266
                    Opublikowałam: 9 postów
                    Nowe współprace: -
                    Najlepsza książka miesiąca:  wszystkie :P
                    Najgorsza książka miesiąca: -

                    #co nowego?

                    • Nie było mnie tutaj jakoś 4 tygodnie. Cóż... przepraszać nie będę za moją nieobecność, a jedynie za to, że nie poinformowałam Was, że robię sobie małą przerwę. Jakoś tak nie miałam do tego głowy.... Dlaczego taka sytuacja się wydarzyła? Otóż z dnia na dzień coraz mniej mi się chciało zasiadać do komputera i pisać, szkoła i inne obowiązki również na to nie pozwalały. Więc postanowiłam zrobić sobie przerwę. W międzyczasie opublikowałam tylko jedną recenzję książki od wydawnictwa, ale nic więcej. Stwierdziłam, że po świętach się zobaczy, jak będę stała z czasem. I teraz mam go już trochę więcej. Jak na razie do wakacji nie planuję żadnej tak długiej przerwy, myślę że wrócę do publikowania postów minimum 3 razy w tygodniu. 
                    • Jeżeli chodzi o poziom mojego czytelnictwa to jest on trochę zaniżony, co pewnie widzicie w statystykach. Tzw. życie prywatne trochę mnie wciągnęło i nie miałam kiedy czytać. Media społecznościowe również nie pomagają. Ale od teraz mam zamiar rzadziej zaglądać na Instagram, a częściej do książki.
                    • Problemem w powyższym mogą się okazać trzy rzeczy: mangi, anime i Wattpad. Zaczęłam z tym wszystkim niedawno i mnie wciągnęło. Jednakże mam nadzieję odpowiednio podzielić czas między wszystko.
                    • Instagram i Facebook: tutaj mam jedno nowe postanowienie - więcej publikować. Denerwuje mnie, że na Facebooku posty pojawiają się tylko wtedy, gdy na blogu. Przecież te dwa miejsca mogą być od siebie niezależne! Postaram się więc publikować tam częściej jakieś posty o tym, co aktualnie czytam, robię, jakieś fajne zdjęcia związane z książkami, zapowiedzi itd. Natomiast na Instagramie bardzo chciałabym publikować codziennie jakieś zdjęcie, a jeśli nie to przynajmniej co dwa dni. Zobaczymy, czy mi się uda.

                    #miesiąc w zdjęciach

                     


                     A jak Wam minęło te 1,5 miesiąca? ^.^