2015/02/02

Stos #2/12

Styczeń dobiegł końca, czas więc pokazać Wam moje zdobycze! Powiem szczerze, nie jest ich mało, ale dużo też nie. Tak w sam raz, żeby moja półka to wytrzymała. Tym razem są to wyłącznie egzemplarze recenzenckie i to tylko od dwóch wydawnictw. Są to nowości, w tym jedna jeszcze niewydana. A na początku lutego być może przyjdą kolejne piękności, więc narzekać nie ma na co :).




  1. Zac&Mia - A.J. Betts ---> od wyd. Feeria, recenzja
  2. Pośród żółtych płatków róż - Gabriela Gargaś ---> j.w. recenzja
  3. Szukaj mnie wśród lawendy, Tom II. Zofia - Agnieszka Lingas-Łoniewska ---> od wy. Novae Res, TERAZ CZYTAM, do recenzji przedpremierowej
  4. Powiedz tylko słowo - Aniela Mencel ---> j.w. recenzja
Jak widzicie więcej obyczajówek niż młodzieżowych, jednak styczeń był raczej miesiącem moich ulubionych gatunków czyli fantastyki i powieści young adult. Mam nadzieję, że luty będzie podobny :)

Co znacie? Co chcielibyście, a co czytaliście?

13 komentarzy:

  1. Najbardziej z tych książek interesuje mnie "Zac&Mia"- planuję ją kupić w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze 3 książki z chęcią bym Ci podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, żeby luty był również pełen nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytałabym Zac&Mia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam ochotę na taką dobrą, typową obyczajówkę. Żeby odetchnąć od horroru i fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę zakupić 'Zac&Mia' :D Mimo ze stosik książek 'do przeczytania' zamiast się zmniejszać to sie sukcesywnie powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego stosu to najbardziej chciałabym mieć u siebie "Zack i Mia".

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym Panią Gargaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na "Zac&Mia", oraz "Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia". Czekam na recenzje :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zac i Mia" mnie chyba najbardziej interesuje ;)
    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mnie ciekawią, ale chyba najbardziej ,,Zac&Mia" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Szukaj mnie wśród lawendy" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!