2015/01/04

Stos #1/12

Wyczekiwany przez wszystkich (przeze mnie też) stosik zdobyczny, który składa się nie tylko z książek, tym razem. Stos grudniowy nie jest może pokaźnych rozmiarów, ale za to jakie to są książki! W styczniu mam zamiar zamówić książki w pewnej księgarni internetowej i będzie to nie mała paczka, ponieważ bardzo się opłaca. Jednak o tym na razie cii... Zapraszam do obejrzenia i koniecznie napiszcie, czy znacie te książki :)

Od góry:
  1. Mini World - Indila --> od dawna chciałam mieć tą płytę. Dzięki Ci Biedronko <3
  2. Lek na śmierć - James Dashner --> prezent świąteczny
  3. Próby ognia - James Dashner --> j.w. TERAZ CZYTAM
  4. Więzień Labiryntu - James Dashner - j.w. PRZECZYTANE
Jak widać, skromnie, ale lektury są niesamowite. A Indila jest wprost idealna na zimowe wieczory, ale o tym za tydzień, w odcinku "Crazy in Music" poświęconemu tej płycie.

Co znacie? Co czytaliście?

20 komentarzy:

  1. Oglądałam film "Więzień labiryntu" i bardzo mi się podobał. Jednak trylogii nie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Więźnia labiryntu" i bardzo mi się podobało :) Mam w planach kupić resztę serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko oglądałam Więźnia... Ale muszę przeczytać. Mam nadzieje ze tez sobie znajdę Indilę w Biedronce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytę chętnie bym przygarnęła ;) Chyba muszę się wybrać do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, cała trylogia Dashnera :D Ja mam za sobą dwa pierwsze tomy, a już niedługo sięgnę po trzecią część :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serię Jamesa Dashnera, choć stanęłam na drugiej części i ciągle nie mam czasu czytać dalej. Trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam kupię Indilę, ale skończyłam na Smiae Smith... Nie wiem, czy dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dashnera bym Ci ukradła, mogę? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnią pozycję ukradłabym Ci bez wyrzutów sumienia! Czekam na recenzje! :) Miłego słuchania i czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnej z książek. Tym bardziej czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płytę Indili, a te książki mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że wcześniej nie pojechałam do Biedronki, bo już płyt Indili nie było :/ Czekam na recenzje Dashnera :)
    http://myslamipisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej książki z Twojego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. NIestey nic nie znam, bo nie czytałam, ale czekam na Twoje opinie, być może mnie zachęcą do któreś z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę złapać gdzieś Dashnera! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego czytania:) Czekam na recenzje. O piosenkarce nie słyszałam, ale z chęcią poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O mój Boże! Kocham trylogię Dashnera! Jestem psychofanką i zakochaną w Minho wyznawczynią kultu Streferów. :) Także życzę przyjemnej lektury! Zwłaszcza mojego ulubionego tomu - "Prób Ognia". ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że jesteśmy podzielone, bo ja uwielbiam Newta :-)

      Usuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!