2014/11/03

Stosiki #8

Cały dzień dzisiaj myślałam nad tym, ze opublikuję post z cyklu "Ines o Sobie" na temat stron, które chętnie odwiedzam. A kiedy zasiadłam do komputera i zaczęłam przeszukiwać sieć w poszukiwaniu stron z obrazkami (miałam taki zamiar od wczorajszego wieczoru), przypomniałam sobie, że przecież obiecałam Wam pokazać moje stosiki! Tak, więc macie obiecane, przynajmniej nie muszę się zbytnio rozpisywać. A "IoS" pewnie będzie w czwartek. Mam nadzieję.


Wpierw stosik listopadowy:

 Od góry:
  1. Miasto niebańskiego ognia - Cassandra Clare --> z bibl. Nie mogę się doczekać zakończenia serii! Choć miałam czytać w październiku, plany się trochę pozmieniały i w końcu przeczytam w listopadzie. TERAZ CZYTAM
  2. Jedyna - Kiera Cass --> zakup własny. Tak samo jak powyżej, nie mogę się doczekać zakończenia. Podobno kończy się bardzo fajnie... Sądzę, że na tą pozycję zostawię sobie którąś sobotę, bo nie zajmie mi ona więcej niż 10 godzin. Zdecydowanie mniej!
  3. 19 razy Katherine - John Green --> pożyczona od przyjaciółki. Kolejna książka Greena. Zostały mi jeszcze ta i "Szukając Alaski", z tych wydanych.
  4. Hyperversum 2: Sokół i lew - Cecilia Randall --> z bibl. Moja ulubiona, chyba, trylogia. Wreszcie mam drugi tom. Nie mogę się doczekać kontynuacji przygód Iana i jego przyjaciół.
Do tego stosiku dochodzą jeszcze "Kosogłos" Suzanne Collins oraz "Zabrana o brzasku" C.C. Hunter, które dojdą do mnie jako egzemplarze recenzenckie, mam nadzieję, że szybko.


A teraz stosik zdobyczny:

Od góry:
  1. Wzorzec zbrodni - Warren Ellis --> egz. recenzencki od wyd. SQN
  2. Cena odwagi - Ewa Seno --> egz. recenzenci od wyd. Feeria Young
  3. Jedyna - Kiera Cass --> zakup własny
  4. Rozmowy z dystansu - Krzysztof Ziemiec --> od wyd. M, w podziękowaniu za pomoc z rozgłaszaniem spotkań autorskich.
  5. Jego oczami - Szymon J. Wróbel --> j.w.
Tradycyjnie:
Co czytaliście? Co polecacie/odradzacie? Co chętnie przeczytalibyście?

I moje dodatkowe pytanie:
Czy macie jakieś dobre strony z darmowymi obrazami? Brakuje mi ładnych zdjęć do postów na blogu, a zależałoby mi na dobrej jakości grafikach, najlepiej ze stron z licencją CC. Tylko nie mogę znaleźć...

21 komentarzy:

  1. Chciałabym w końcu poznać serię "Rywalki". Już wiele pozytywnych opinii czytałam na ich temat, także chyba czas najwyższy zapoznać się z książkami. Natomiast czytałam "Wzorzec zbrodni"- świetny kryminał z drastycznymi momentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich zbiorów czytałam tylko 19xK i bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Hyperversum już od paru miesięcy czeka na przeczytanie, w tym druga część, więc chętnie poczekam na recenzję, a co do obrazków to kompletnie nie mam pojęcia, trzeba samemu robić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie czytałam nic :c
    Fajną masz bibliotekę, takie cudeńka :D
    Życzę miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  5. To "Hyperversum" jest trylogią? O.o Mam u siebie, przeczytane już, dwie części i myślałam, że na tym zakończę swoją przygodę z Ianem i innymi. Poprawiłaś mi humor, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyperversum bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic niestety nie znam.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jedyną" czytałam - średnia, spodziewałam się po zakończeniu serii o wiele więcej. A książka Greena jak dla mnie słabiutka, słabiutka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym przeczytać Miasto niebiańskiego ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny stosik, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypożyczyłam ,,Papierowe miasto" Greena i jestem ciekawa, czy mi się spodoba twórczość tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zawsze mam problem ze zdjęciami, więc te które można robię sama, a innych unikam. Taka ze mnie sprytna kobietka ;)
    A stos jest piękny, Jedyną chcę kupić, Miasto niebiańskiego ognia do mnie idzie a Hyper Versum jeszcze nie czytałam. choć zdobyłam dawno temu. Przeraża mnie objętość ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnej z powyższych pozycji niestety nie znam. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam "19 razy Katherine" i gorąco polecam, bardzo przyjemnie się czytało, jak zresztą chyba każdą książkę tego autora.
    Mam zamiar zabrać się za serię "Rywaliki", bo wiele dobrego słyszałam o tych książkach, mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyna - w sumie cała seria była w miarę dobra :) taka zaczarowana.
    A Green'a tez mam u siebie :)
    Z Ewą Seno nie chce mieć nic wspólnego po "Tatuażu z lilią" :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały stos :D "Jedyna" jest naprawdę świetna, niemal tak dobra jak "Rywalki". "Miasto niebiańskiego ognia" mam i chcę zacząć czytać, a z drugiej wcale mi się do tego nie spieszy, bo to oznacza pożegnanie z ulubionymi bohaterami :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni tom Darów anioła <3 Dzisiaj najpewniej odbiorę swój egzemplarz :3 Reszty książek nie znam, znaczy czytałam pierwszy tom Hyper Versum i po drugi nie mam zamiaru sięgać...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja obecnie czytam czwarty tom Akademii Wampirów :) w październiku skończyłam MNO i... Wow. Czytaj jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki zacny stosik. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz stykam się z tytułem "Hyperversum", ale dla mnie - miłośniczki fantasy i SF grywającej od czasu do czasu w gry RPG - wydaje się, że to pozycja obowiązkowa :). Na "Wzorzec zbrodni" wpadam za to co chwilę - może to jakiś znak, że powinnam sama wreszcie przeczytać ;).

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!