2014/06/01

Podsumowanie maja

Maj już minął. Niedawno przecież był styczeń! Jak ten czas szybko leci. W tym miesiącu zdobyłam mnóstwo książek, o czym mogliście się przekonać wczoraj. Dzisiaj przedstawiam Wam liczby, postanowienia i osiągnięcia maja. Zapraszam.


Dla tych, którzy lubią liczby:
Przeczytane książki:
  1. Kolor jej serca - Barbara Mutch 
  2. Rywalki - Kiera Cass 
  3. Urodzona o północy - C.C. Hunter
  4. Zakład o miłość - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  5. Mroczna noc - Gena Showalter 
  6. Mroczne umysły - Alexandra Bracken
  7. Nigdy przenigdy - Sara Shepard 
  8. Sherlock, Lupin i ja. Trio Czarnej Damy - Alessandro Gatti (Irene Adler) 
  9. Wiatr. Jaskółczy lot - Miriam Dubini

Czyli w sumie: 2933 + 200 stron "Daru Julii" + 130 stron "Złodziejskiej magii" = 3263 str., co daje 105 str/dzień
Odwiedziliście mnie: 3 444 razy (w sumie: 23 243)
Obserwatorzy: 74 (9 nowych)
Google +: 114
Instagram: 44
Facebook: 23
Opublikowałam: 19 postów
Nowe współprace: Feeria
Najlepsza książka miesiąca: Rywalki Kiera Cass, Zakład o miłość Agnieszka Lingas-Łoniewska (obie 10/10)
Najgorsza książka miesiąca: Mroczna noc Gena Showalter (5/10 - byłaby niższa gdybym nie doczytała do końca)

Co nowego?
  • Postanowiłam wprowadzić zmiany na blogu. Pierwszą z nich będzie uporządkowanie zakładek w menu. Drugą uporządkowanie etykiet. Co jeszcze zmienię - nie wiem. W czasie wakacji poszukam przydatnych kodów HTML i wprowadzę bajeranckie zmiany. 
  • Mam zamiar częściej dodawać posty z cykli "Akademia Blogera" i "Ines o sobie". "AB" będzie ulepszona, ponieważ mam naprawiony laptop i ściągnięty program do screenów. Swoje propozycje możecie podawać w komentarzach.
  • Mam zamiar napisać do kilku wydawnictw w sprawie współpracy recenzenckiej. Do jakich to moja słodka tajemnica. Dowiecie się, kiedy mi się uda. Jednak macie tutaj również swoje zdanie. Możecie poradzić mi, z jakimi wydawnictwami warto zawrzeć współprace, które szukają recenzentów, a które polecacie. 
  • Zbliżają się wakacje, więc będzie więcej czasu na czytanie. Muszę zabrać się za nadrabianie zaległości, bo na mojej półce czeka dwadzieścia książek z różnych źródeł, które muszę przeczytać!
  • Myślałam nad uruchomieniem czegoś w rodzaju "Poleć książkę". Byłaby to strona, ew. konto na ask.fm, gdzie moglibyście polecać mi książki, które mogłabym zrecenzować. Jednak nie jestem co do tego przekonana, ponieważ mam mnóstwo książek do przeczytania. Może zamiast tego ankieta, co mam przeczytać najpierw?
Teraz zostawiam pole do popisu Wam, moi czytelnicy. Wypowiedzcie się na tematy poruszone powyżej, pochwalcie się statystykami z maja. 

No i oczywiście życzę Wam wszystkim SZCZĘŚLIWEGO DNIA DZIECKA.  Obyście dostali kasę na książki, albo same książki :D