2014/04/02

Podsumowanie marca

Na początku chciałabym krzyknąć: PRIMA APRILIS! Niektórzy z Was dali się wczoraj wkręcić, inni trafnie przejrzeli mały żarcik, który Wam spłatałam :D Niemniej, zrobiło mi się cieplutko na sercu czytając Wasze komentarze więc DZIĘKUJĘ! Owszem, prowadzenie bloga to dla mnie wielka przyjemność i wcale nie robię tego dla współprac. Co prawda na mojej twarzy czasem pojawia się smutek, kiedy nie udaje mi się uzyskać odpowiedzi od wydawnictwa, jednak to szybko mija. 
Chciałabym też dodać: ależ ja mam poetyckie przyjaciółki! No, no, takie piękne komentarze... :D


Przejdźmy jednak do miesiąca o nazwie MARZEC. Był to dosyć udany miesiąc, nie tyle pod względem zakupowym, co czytelniczym. Oceny też nie były najgorsze. Jestem z siebie zadowolona i oby tak dalej. Jednak Wam chyba to nic nie mówi, co? Lubimy cyferki? Oto kilka pięknych liczb dla Was, humanistów:

Przeczytane książki: 
  1. Blask - Alexandra Adornetto
  2. Wiatr. Wiadomość do mnie - Miriam Dubini
  3. Po drugiej stronie - Michael H. Brown 
  4. Cisza - Becca Fitzpatrick 
  5. Zimowe sny - Richard Paul Evans
  6. Księżniczka wampirów
  7. Ogród Kamili - Katarzyna Michalak 
  8. Zdradzona - P.C. Cast + Kristin Cast 
Czyli w sumie: 2552 stron (jaka piękna liczba :p) co daje: 82 strony dziennie (troszeczkę gorzej)
Obejrzane filmy: 
  1. Syzyfowe prace (2000)
  2. Stuck in Love (2012)
  3. Mój biegun (2013)
Odwiedziliście mnie: 2 109 razy (łącznie: 15 952)
Obserwatorzy: 57 (6 nowych :D)
Google+ : 92
Facebook: 15
Opublikowałam: 18 postów
Nowe współprace: -
Najlepsza książka miesiąca: "Zimowe sny" R.P. Evans (10/10) - jak zwykle pan Evans niezrównany :D
Najgorsza książka miesiąca: - (znowu jedna rezygnacja)

Co nowego? 
  • Założyłam Instagrama - link macie po prawej. Wróciłam również do tweetowania, link również z prawej strony
  • Zaczytana jest już nie tylko w Internecie, ale również ma specjalną rubryczkę w lokalnej gazetce! Czasopismo czytają mieszkańcy mojej gminy. Co prawda rubryczka to "Nasze recenzje" i nie jest wymieniona tam nazwa mojego bloga, ale liczy się sam fakt, że publikuję w gazecie, no nie?
  • Powoli, powoli piszę swoje mini CV dla wydawnictw, które mam zamiar wysłać do kilku interesujących mnie wydawców. Oczywiście kiedy odwaga mnie odwiedzi...
  • Po prawej pojawiły się trzy linki do portali, na których mnie znajdziecie. Zapraszam do obserwowania i lajkowania!
"Stosików nie będzie!" - ten straszny komunikat zawitał dziś w południe do wszystkich mieszkańców Inesowa, a także przyjezdnych. Natychmiast zaczęli się oni dopytywać, czy jest to prawda. "Bez obaw! Stosiki pojawią się w osobnym poście." - usłyszeli w odpowiedzi. 

Mam nadzieję, że ta historyjka obrazkowa wyjaśni Wam, co się stało ze stosikami :D

W kwietniu mam całą masę wolnego. Oprócz weekendów, nastaje oczywiście czas Wielkanocy, a po nim zaraz pora Egzaminów Gimnazjalnych, która mnie nie dotyczy i którą przesiedzę w fotelu z kubkiem herbaty i książką w ręce. 

Wam natomiast życzę udanego kwietnia!