2015/08/30

Crazy in Music #19

Nadszedł czas, żeby znowu podzielić się z Wami tym, czego obecnie słucham. Przyznam, że ostatnimi czasy oszalałam na punkcie fanowskich filmów i tzw. crack z TW. Można się nieźle uśmiać... No i przypomnieć sobie wszystkie zabawne kwestie i momenty. Ale najbardziej podobają mi się oczywiście filmy z Derekiem w roli głównej... Niestety, większość jest smutna...



Where Do I Even Start? - Morgan Taylor Reid

A więc na początek kilka piosenek z właśnie tych filmików. Ten utwór jest taki smutny.... I tak bardzo pasuje do Dereka... Mogę go słuchać w nieskończoność!

Bring Me Back To Life - Extreme Music

Kolejna piosenka, która ostatnio jest odważana u mnie na okrągło. No i oczywiście równie dobrze oddająca postać Dereka. A szczególnie odcinek 4x12. Jest po prostu cudowna....

Sun is Shining - Axwell /\ Ingrosso

I teraz przechodzimy do piosenek, które być może usłyszeliście w radiu. Ja znam je z EskaTV. Ta od razu wpadła mi w ucho. Jest niezwykła. A lyric video.... Wow. Zresztą, sami zobaczcie.

Shut Up and Dance - WALK THE MOON

I kolejny radiowy hit. Utwór wprost idealny na imprezę, żeby zachęcić gości do tańca. Skoczne, trochę bez sensu, świetnie zaśpiewane, wpadające w ucho.... I do tego dużo lepsze niż Disco Polo, które wszystkim się już chyba przejadło!

Fight Song - Rachel Platten

I już ostatnia piosenka. Jedna z tych bardzo motywujących. Zaczyna się dosyć spokojnie, ale refren jest wręcz wykrzyczany. Jak dla mnie idealna. Tekst bardzo mądry, piękny głos, świetna oprawa muzyczna - czegóż chcieć więcej? Kiedy jesteście w życiowym dole, chcecie się pokazać, udowodnić coś innym, zmotywować - posłuchajcie koniecznie!


A co Wam ostatnio wpadło w ucho?
Czarny Kruku - chyba jedynym, co łączy nasze gusty muzyczne jest Lana del Rey, a i ona nie do końca :0

8 komentarzy:

  1. Mi niezmiennie od dawna Linkin Park, a ostatnio również Fall out boy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam oba zespoły :) Linkin Park niedawno był w mojej okolicy, ale nie jestem typem koncertowicza ;)

      Usuń
  2. U mnie ostatnio Helena Hauff ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, że byłam na Linkinach 25 sierpnia, o czym wspomniano wyżej, to zasłuchuję się w ich twórczości :) Ale Shut up and dance znam z radia, które sporadycznie słucham i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Shut up and dance! :D Ja ostatnio słucham "We Remain" oraz "Wojenka". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nienawidzę tej piosenki Shut Up and Dance. Gdy widzę teledysk do tej piosenki, od razu zmieniam kanał albo wyłączam TV. Mnie ostatnio wpadło do ucha piosenka np. Puyumuyumuwan zespołu Alborada, jeszcze We'll Be Coming Back Calvina Harrisa z Example, Cloud Number 9 Bryan Adams i jeszcze wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy przypadnie Ci do gustu, ale ja nagminnie słucham tego: https://www.youtube.com/watch?v=KiTVO7GPsqQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio w głowie leci mi Shinedown "Cut The Cord" . Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!