2013/12/31

Podsumowanie grudnia + stosiki + sylwester


Jako, że mamy dzisiaj 31 grudnia, czyli Sylwester, nadszedł czas na podsumowanie miesiąca. Jak dla mnie był w miarę dobry. W sumie to nie różnił się szczególnie od listopada, ale trochę nowości do mnie zawitało... Stosik, który pokazałam Wam przy podsumowaniu listopada nieco się rozszerzył. Tym razem jednak obyło się bez rezygnacji z niektórych powieści. Mam dla Was podsumowanie, stosiki, ale również kilka pytań i spraw.



Podsumowanie wygląda tak:
Przeczytane książki:
  1. Dom Luster - Pierdomenico Baccalario 
  2. Łowcy aniołów - Agnieszka Wojdowicz
  3. Sekret Julii - Tahereh Mafi 
  4. Nieznane lata - T.A. Barron 
  5. Mariah Mundi i szkatuła Midasa - G.P. Taylor 
  6. Jestem Numerem Cztery - Pittacus Lore 
  7. Przeznaczenie - Colleen Houck 
  8. Przędza - Gennifer Albin
  9. Gorączka - Dee Shulman 


Łącznie: 3351 + 100 stron "Królestwa Łabędzi" = 3451, co daje 112/dzień
Odwiedziliście mnie: 1 535 razy
Obserwatorzy: 35 (przybyło Was 11! :D )

Bardzo się cieszę, że tak licznie obserwujecie mój blog. Wiem, że to dopiero początek, w końcu zaledwie dziewięć miesięcy istnieje blog. 
Zanim przejdziemy do stosików, chcę Wam przedstawić podsumowanie słowne (to u góry jest liczbowe), pytania, sugestie. W końcu to Wy czytacie moje wypociny i to Was powinnam pytać. A poza tym jesteście "starsi" rangą blogera i macie większe doświadczenie ;D
Po pierwsze:
Pewnie zauważyliście, że przy recenzjach pojawiła się również cena detaliczna. Pomyślałam, że każdy książkoholik chce wiedzieć, ile musi wydać na daną książkę. Jest to cena "okładkowa" sugerowana przez wydawcę, zawsze jednak można trafić na promocje lub też na wyższe ceny. Czy ma to jakikolwiek sens? Podoba Wam się takie przedstawianie ceny książki?
Po drugie:
Nareszcie mam rozwijane Menu! Trochę się z nim namęczyłam, ale jest. Co z tego, że skopiowałam gotowy kod i go uzupełniłam, ważne że ładnie się prezentuje i jest funkcjonalne. Mam nadzieję, że łatwo się odnajdziecie. 
Po trzecie:
Przypomnę Wam o moim wyzwaniu. Jutro pojawi się już post, pod którym będziecie mogli umieszczać linki do recenzji książek. Zapraszam do udziału. Książkowe Podróże

To chyba by było na tyle. Jeszcze dzisiaj muszę przygotować html do nowych zakładek wyzwań. Skoro mam rozwijane menu to czemu ma być wszystko w jednej karcie?

A teraz stosiki, czyli to na co najbardziej chyba czekacie. 
Stosik prezentowy:
Do końca świata - Elizabeth Chandler 
Gorączka 1 - Dee Shulman --> przeczytane
Przeznaczenie - Colleen Houck --> przeczytane

Stosik styczniowy:
Korona Mandalich - Agnieszka Wojdowicz --> trzecia i ostatnia część "Strażników Nirgali"
GONE. Faza druga: Głód - Michael Grant --> druga część "GONE", mam zamiar skończyć całość przed świętami Wielkanocnymi :D
Itch - Simon Mayo --> nowość, trochę chemii i pierwiastków (wiem: nie na mój humanistyczny umysł, ale z chemii jestem dobra, na razie...) polecona przez Lubimy Czytać, więc...
Liceum Avalon - Meg Cabot --> film bardzo lubię, mam nadzieję, że książkę też...
Do końca świata - Elizabeth Chandler --> nareszcie kończę "Pocałunek Anioła", jestem szczęśliwa, że ostatnia część wylądowała już na mojej półce
Zorza Północna - Philip Pullman --> pierwsza część "Mrocznych Materii", podobno fajna...

Jak widać, młodzieżowo (a czego spodziewaliście się po nastolatce?) i fantastycznie (?). Mam nadzieję, że stosik przetrwa przynajmniej do połowy ferii... 
Widzicie coś dla siebie? Coś polecacie? Odradzacie?

Czas na część III (a może IV?) dzisiejszego posta, czyli SYLWESTER! Ja spędzę go w domu przy książce, czekając na pokaz wystrzałów. Jak się zacznie to wyjdę z aparatem... 
Nie wiem, jakie piosenki Wam zaproponować na całonocną zabawę. Ostatnio jakoś nie słucham szybkich utworów... Ale macie:



To by było na tyle. Trochę się tego nazbierało... Są to piosenki, które pierwsze wpadły mi do głowy, a które bardzo lubię. Mam nadzieję, że się spodobają.
Życzę Wam szampańskiej zabawy, wspaniałego wystrzału fajerwerków i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!