2013/10/25

Ines o sobie: Moje pasje


Postanowiłam przybliżyć Wam trochę moją postać, publikując cykl postów ,,Ines o sobie''. Mam nadzieję, że dzięki temu lepiej mnie poznacie.

Jak pewnie każdy, mam swoje pasje i zainteresowania. Pierwszym z nich jest oczywiście czytanie książek. Drugim - fotografia. Uwielbiam fotografować przyrodę, zabierać przyjaciółki na sesje.
W mojej głowie o każdej porze roku rodzą się rozmaite pomysły na plenery i przebrania dla moich niezawodnych modelek. Staram się, aby moje zdjęcia były ciekawe, niezwykłe. Nie lubię sztucznych poz, jakie często każe się przybierać modelkom. Wolę przyjacielska atmosferę, pozwalam fotografowanym osobom przyjąć wygodne dla nich pozycje, choć czasem ich ustawiam :)

Kolejne moje hobby to wymyślanie różnych historii i opowiadań. Odkryłam się w tym ponad rok temu i jak na razie jestem dumna że swoich ,,zalążków wspaniałych powieści'', jak je nazywam :D Czasem piszę również wiersze.
Jako mój talent można chyba zaliczyć wrodzoną umiejętność ortografii. Odruchowo piszę poprawnie, wstawiam przecinki, zachowuję poprawność gramatyczną. Jest to zapewne ,,skutek uboczny'' czytania książek :-)

Śmiem twierdzić również, że ładnie śpiewam, ale jest to moja osobista opinia na mój temat :p

Co by tu jeszcze...? Aha, niedawno odkryłam w sobie talent do quilinngu - ozdabiania kartek okolicznościowych zwijanymi w specjalny sposób paskami papieru kolorowego. Może Wam wstawię jak to robić? Zastanowię się.

Wielką miłością darzę tygrysy, konie i koty. Kilka lat temu miałam szczęście uczyć się jazdy konnej, jednak przestałam po kilku miesiącach. Nie mniej, nadal jestem wielką koniara i w przyszłości mam zamiar znów zasiąść na końskim grzbiecie.

Jeżeli chodzi o plany na przyszłość to moim wielkim marzeniem są studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ta myśl napawa mnie zachwytem, dumą i czymś jeszcze, czego nie potrafię określić. Kierunek to oczywiście literatura, filologia bądź historia. Nie jestem zdecydowana, ale do studiów jeszcze kilka lat...
Swoją przyszłość wiążę również z podróżami. Najbardziej chcę odwiedzić Indie, Francję, Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone. Oczywiście z aparatem.

Jestem wielką materialistką. Szczególnie przywiązana jestem do moich książek, ładnie ułożonych na regale, lustrzanki cyfrowej Nikon, którą nazywam Nikusiem, zakładki do książek z rodzinką jeży (kupioną w Matrasie) oraz nowiutkiego tableta firmy ASUS, w białej obudowie, który otrzymał imię Ren, ponieważ bardzo lubię Rena z "Klątwy Tygrysa" no i jest biały, ma na tapecie białego tygrysa... jakoś trzeba było go nazwać :D

To by chyba było na tyle, jeżeli chodzi o moją osobę. Może macie podobne pasje? Zapraszam do komentowania :-) 
tutaj macie fotkę mojego tygryska ^.^ Zdj. zrobiłam moim tabletem.
Cały post przyozdobiłam zdjęciami mojego autorstwa. Kopiowanie jest ZABRONIONE. Chyba, że uzyskacie zgodę :D



Miłego popołudnia, wieczoru i weekendu,
Ines