2013/10/03

2in1: Podsumowanie + stosiki

Pierwszy miesiąc szkoły mamy już za sobą. Powinno być tak, że we wrześniu jest trochę luzu, niestety moi nauczyciele są wymagający przez cały rok. Drugi tydzień szkoły? Co z tego, kartkówka może być! Teraz zacznie się "sezon na sprawdziany", ponieważ z każdego przedmiotu kończymy jakiś dział. A to znaczy mniej czasu na czytanie i więcej na naukę! We wrześniu przeczytałam zdecydowanie mniej książek, a to dlatego, że nie mogę czytać rano, a wtedy zawsze czytam najwięcej. Podsumowując...



Przeczytałam: 8 książek
Łącznie: 2854 stron co daje 95 stron dziennie
Odwiedziliśmy mnie: 570 razy
Obse 17 (przybyło Was 3 :-) ) 

Czyli nie tak najgorzej, a nawet lepiej niż w sierpniu. A teraz to, co najlepsze, czyli stosiki! Na początek, pozwólcie, małe wprowadzenie przed stosem zdobyczowym. Na początku września odwiedziłam pewną księgarnię. Miałam za zadanie kupić nalepki na podręczniki (wiecie, takie na imię i nazwisko). Pomyślałam "Głupio tak wyjść z księgarni tylko z nalepkami za 3 złote", długo nie mogłam się zdecydować, aż wreszcie kupiłam sobie książkę... Druga sytuacja wydarzyła się niedawno. Wszyscy chyba słyszeli o nowej promocji 2+1 w salonach Empik? Pojechaliśmy sobie z klasą do kina (recenzja filmu już jest) i mieliśmy trochę czasu przed seansem. Razem z moją Naravi weszłyśmy do Empika i postanowiłyśmy na spółę kupić książkę, którą bardzo chcemy przeczytać. Oczywiście nie mogłam przeboleć, jako że postanowiłam sobie kupić inną książkę, wzięłyśmy dwie. Pani przy kasie poinformowała nas o promocji, poleciałam więc dobrać trzecią książkę. 
I w ten sposób mam Wam co prezentować :D

 
Stos 1: nabytki (od góry)
1. "Wyzwanie" Colleen Houck - kupiona w Empiku
2. "Zaginione historie" John Flanagan - również nabytek z Empika
3. "Szeptem" Becca Fitzpatrick - zakup w księgarni Akrybii

Stos 2: Październik (od góry)
1. "Królowa lata" Melissa Marriott - z biblioteki
2. "Zaginione historie" John Flanagan - stos pow.
3. "Szeptem" Becca Fitzpatrick - stos pow.

Do obu stosów należy dodać jeszcze "Ucieczkę" Elizabeth Chandler, którą pożyczyłam przyjaciółce. Wybaczcie mi jakość zdjęć, robiłam je nowiutkim tabletem :-)

Podoba Wam się wygląd bloga? Mam coś zmienić?