2016/10/09

Stosik 4|2016

Trochę czasu minęło od ostatniego stosiku, który był trochę przerośnięty, więc nauczona doświadczeniem postanowiłam zebrać zdobycze ostatnich miesięcy i pokazać Wam, zanim znów przestanie mi się to wszystko mieścić na jednym zdjęciu... Jeśli jesteście ciekawi, co ostatnio do mnie trafiło (a nie wszystko Wam pokazałam na blogu czy IG) - zapraszam!

Zdecydowaną większość oczywiście stanowiły egzemplarze recenzenckie, bo jak wiecie staram się ograniczyć kupowanie książek do tych, które naprawdę chcę mieć i bardzo dobrze mi to wychodzi. Nawet książek do recenzji dostaję mniej, gdyż chcę się skupić na nadrabianiu zaległości z biblioteki i czytaniu bardziej wartościowych książek niż zwykłe młodzieżówki, które zwykle proponują wydawnictwa. W ciągu 3,5 miesiąca przybyło do mnie 6 książek, a więc 2 na miesiąc - nie jest to więc dużo.

W połowie wakacji trafiły do mnie Chłopak na zastępstwo oraz W ogień, od wyd. Feeria. Ta pierwsza bardzo mi się spodobała, przeczytałam ją w jeden dzień! Natomiast nowa powieść Ewy Seno średnio przypadła mi do gustu i raczej nie zechcę kontynuować tej serii. Trochę później dotarł do mnie zbiór nowelek Prawie o północy, który był miłym powrotem w świat Wodospadów Cienia. Następnie w sierpniu postanowiłam wreszcie przeczytać Lato koloru wiśni, udało mi się to dzięki uprzejmości wyd. Media Rodzina. Książki nie pokochałam tak bardzo, jak niektórzy, ale zdecydowanie wiem, co ich tak rozkochało w tej powieści. 
Z racji nowego roku szkolnego i zamawiania podręczników pozwoliłam sobie zamówić bardzo tanią, ale za to pięknie wydaną (11 zł) wersję Studium w Szkarłacie - muszę w końcu zapoznać się z pierwowzorem mojego ulubionego serialu. Jakoś w połowie września do księgarń trafiła nowa powieść Rainbow Rowell, autorki którą bardzo lubię, nie mogłam jej więc sobie odmówić pewnego razu w Empiku... Wiem, że miałam tam nie kupować, ale nie miałam co czytać, a ona tak kusiła na wystawie.... Tzn. nie miałem co czytać w autobusie. W domu czekał stos książek. #logikaksiążkoholika

Jak pewnie wiecie, w tym tygodniu jest premiera kolejnej powieści Kasie West - Chłopak z sąsiedztwa. Miałam przyjemność czytać i recenzować ją przedpremierowo, a w zeszłym tygodniu dotarł do mnie egzemplarz finalny. W ubiegłym tygodniu dostałam również kolejną część Silver, którą właśnie czytam.

Właśnie tak prezentują się moje zdobycze ostatnich miesięcy. A co ciekawego pojawiło się u Was?