2016/10/07

Małe cele i plany czytelnicze na październik

Metoda małych celów we wrześniu sprawdziła mi się całkiem nieźle. Nadal pracuję nad wyznaczaniem sobie takich celów, które mają prowadzić do realizacji większych. Bardzo mi się ten sposób podoba i gorąco Was zachęcam, żebyście spróbowali! A jako że rozpoczął się już nowy miesiąc, czas podzielić się nowymi małymi celami. Zapraszam.


Mam dla Was także dzisiaj moje plany czytelnicze na ten miesiąc. Nauczona doświadczeniem września, nie wyznaczam sobie zbyt wiele książek. Zobaczymy, co uda mi się przeczytać.
małe cele:

  • Zmontować film z września – zaczęłam nagrywać krótkie skrawki codzienności, które mam zamiar zmontować w kilkuminutowy film. Chciałabym w ten sposób zatrzymać wspomnienia. Zobaczymy, co z tego wyjdzie – może nawet wrzucę coś na YT?
  • Nakręcić filmy z października – cel odnoszący się do poprzedniego. Chciałabym codziennie nagrywać przynajmniej jeden taki krótki filmik. Na razie nie mam pomysłu, co i gdzie mogę nagrywać i trochę się wstydzę nagrywać przy ludziach, ale!
  • Wprowadzić maseczki do pielęgnacji – zaczęłam myć twarz dwa razy dziennie, peelingować trzy razy w tygodniu, ale jeszcze brakuje mi jednego punktu w pielęgnacji – maseczek. Wprowadzam powoli taki mały rytuał z maseczkami i mam nadzieję, że moja cera mi za to pięknie podziękuje, bo teraz jest w opłakanym stanie…
  • Systematyczny trening – moja pięta achillesowa. Bardzo chciałabym systematycznie ćwiczyć, ale jakoś zawsze brakuje mi czasu i ochoty. Trzeba to zmienić i przynajmniej 3 razy w tygodniu sobie poćwiczyć.
  • Oglądać filmy co dwa tygodnie – wracam z Filmowy Sobotami, a żeby móc je realizować muszę oglądać filmy, z którymi u mnie ostatnio było dosyć kiepsko. Jeden film co dwa tygodnie – taki mam cel.
  • Nadrobić seriale – przez Kiralik Ask w pozostałych serialach narobiłam sobie zaległości. Muszę je koniecznie szybko nadrobić.
plany czytelnicze:

  • Tajemny ogień – C.J. Daughetry
  • Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię? – Estelle Maskame
  • After. Płomień pod moją skórą – Anna Todd
  • Załącznik – Rainbow Rowell
  • Chłopak z sąsiedztwa – Kasie West

A jakie są Wasze cele i plany czytelnicze na październik?