2016/02/17

Instagram - moje ulubione konta książkowe

Mimo, że jest luty i wiele osób już zdążyło poddać się w dotrzymywaniu swoich noworocznych postanowień, ja śmiało i wytrwale brnę naprzód i spełniam powoli swoje cele na 2016 rok. Jednym z nich były zmiany na Instagramie. Zdecydowałam się zmienić nie tylko mój profil, to, jakie zdjęcia tam zamieszczam, ale również zrobić porządki wśród obserwowanych osób. Jeżeli jesteście ciekawi, kogo lubię podglądać na bookstagramie - zapraszam!


Przede wszystkim bardzo ważna informacja dla Was (choć zdaję sobie sprawę, że są osoby, które choć śledzą mnie na Instagramie, nie czytają bloga) - nie stosuję metody "follow for follow" czy "like for like". Nie obserwuję też całego polskiego bookstagrama. Nie lubię zaśmiecać sobie żadnej strefy życiowej, także Instagrama. Obserwuję tylko te konta, które mi się podobają, których zdjęcia jakoś mnie inspirują, są ładne, estetyczne, widać, że ktoś się do tego konta przykłada. 
Nie będę tutaj się rozpisywać na tysiące słów o tych kontach. Umieszczę po prostu screeny, a jeżeli Was coś zainteresuje - kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do danego konta.


#polishbookstagram





#foreignbookstagram










I to by było tyle. Oczywiście nie są to jedyne konta, które obserwuję. Staram się te osoby trochę naśladować, ale niestety, moje zdjęcia mnie nie zadowalają... Muszę jeszcze nad nimi popracować ;)