2013/07/03

Zaczytana w lipcu

Lipiec powitał nas już w poniedziałek, jednak dopiero teraz zdecydowałam się uchylić wam moje plany czytelnicze na pierwszy wakacyjny miesiąc. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystko, co zamierzam, bez rozczarowań i opóźnień.

A więc:
1. "Klątwa tygrysa" Colleen Houck --> aktualnie czytam i jestem zadowolona :D Efekt wizyty w kinie, a co za tym idzie, również w Empiku.
2. "Baśniobór. Tajemnice smoczego azylu" Brandon Mull --> jestem zachwycona pierwszymi częściami i nie mogę się doczekać IV. Książka z biblioteki.
3. "Mroczny płomień" Alyson Noel --> IV część cyklu "Nieśmiertelni", mam nadzieję, że będzie lepsza niż III. Z biblioteki.
4. "Nocna gwiazda" Alyson Noel --> V cz. cyklu "Nieśmiertelni". Z biblioteki.
5. "Syn Neptuna" Rick Riordan --> wreszcie, długo oczekiwana przeze mnie II część "Olimpijskich Herosów" jednego z moich ulubionych autorów! Z biblioteki.
6. "Znak Ateny" Rick Riordan --> III cz. "Olimpijskich Herosów". Książka z biblioteki.
7. "Morze trolli" Nancy Farmer --> wiążę z tą książką wielkie nadzieje. Dziękuję Lunie, za możliwość przeczytania wszystkich 3 części.

Jak na razie to tyle. Niektóre książki są trochę grube, więc nie wiem, czy uda mi się przeczytać coś jeszcze.
A tu trochę statystyk z czerwca:
Liczba wyświetleń: 892
Liczba przeczytanych książek: 8
Liczba zrecenzowanych książek: 5
Najczęściej wyświetlany post: Pałac Północy 
Wyzwania: Czytam Fantastykę 

To był dosyć pracowity miesiąc, pod względem szkoły. Jechałam również na wycieczkę z klasą i nie bardzo znalazł się czas na czytanie. Mam nadzieję, że lipiec będzie lepszy.