2016/05/03

Podsumowanie kwietnia

Usiadłam sobie dzisiaj z książką i nagle... zdałam sobie sprawę, że już minął kwiecień i czas go podsumować! Czas mija w zawrotnym tempie, być może jest to winą tego, że jako mała dziewczynka bardzo chciałam być już dorosła i mieć własny dom, itd. Być może chciałam tego za bardzo i teraz się to powoli spełnia, czas płynie coraz szybciej, a mnie jest szkoda każdej kartki ulatującej z kalendarza... Też tak macie, że im starsi jesteście tym bardziej szkoda Wam, że wczoraj już minęło?


#statystyki

Przeczytane książki:
  1. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno - Kirsty Moseley - 7/10| 351 str.
  2. Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman - 8/10| 272 str.
  3. Po drugiej stronie kartki - Jodi Picoult, Samantha van Leer - 10/10| 440 str.
  4. Real - Katy Evans - 7/10| 402 str.
  5. Podwieczność - Brodi Ashton - 6/10| 384 str.
                    Czyli w sumie:  1849 stron, co daje dziennie: 62 strony :)
                    Odwiedziliście mnie: 1 707 razy (łącznie: 27 777) Dane pochodzą z Google Analytics
                    Wyświetlenia: 6308 (Łącznie: 130,149Wg Bloggera
                    Obserwatorzy: 239
                    Google +: 270
                    Instagram: 446
                    Facebook: 280
                    Opublikowałam: 8 postów
                    Nowe współprace: -
                    Najlepsza książka miesiąca:  Po drugiej stronie kartki
                    Najgorsza książka miesiąca: -

                    #co nowego?

                    • Jak pewnie widzicie, zmieniłam nazwę bloga. Jeszcze nie jestem pewna, jak będzie wymawiana - "ołlibrary" czy "ołlajbrary".... Druga wersja jest bardziej poprawna, ale pierwsza jakoś bardziej wpada w ucho. Co Wy sądzicie?
                    • Przymierzam się też do zmiany adresu, ale wiem, że to trochę skomplikowany proces, więc muszę mieć dla tego trochę więcej czasu, a teraz mi go brakuje. Będzie on również skomplikowany dla Was - uzbrójcie się w cierpliwość. 
                    • Postanowiłam ostatnio kilka postanowień, głównie odnośnie współprac i czytania, mam nadzieję podzielić się z Wami nimi wkrótce.

                    #linki miesiąca

                    Jak zorganizować blogowanie? - coś nie tylko dla początkujących, ale też dla blogerów z większym stażem. Być może Wam pomoże.
                    Ściana między nami - ten post dał mi trochę do myślenia.... I zaczęłam się zastanawiać, nad tym, jak "dorośli" postrzegają miłość "młodych"... Bardzo ciekawe.
                    Dlaczego nikt nie czyta twojego bloga - kolejny fajny poradnik od Natalii, który przyda się z pewnością wielu blogerom książkowym.... Szczególnie tym początkującym.


                    I to by było w sumie tyle. Jak minął Wam kwiecień? Lubicie maj? Ja uwielbiam - wreszcie wszystko kwitnie!