2014/04/01

Ważna informacja! (Prima Aprilis)

Mój blog istnieje niecały rok, jak niektórzy z Was wiedzą. Niestety, nie mam za wiele czasu na pisanie i publikowanie postów. Jak pewnie zauważyliście, w ostatnim czasie przestały się pojawiać regularnie. Mam dużo nauki, poza tym mój czas pochłaniają inne zainteresowania.
Zauważyłam również, że mój blog nie cieszy się wielką popularnością jak inne tego typu blogi istniejące od tego samego czasu. Trudno z obecną liczbą obserwatorów i wejść dziennych zadowolić wydawnictwa i sprawić, że będą zainteresowane współpracą.
Jest mi z tego powodu przykro, jednak z przymusu obowiązku oraz poczucia własnej wartości jestem zmuszona zrezygnować z prowadzenia bloga.
Nie kieruję do Was próśb o rozpowszechnienie mojej stronki, jednak w dużej mierze kieruję się Waszym zdaniem i zastanawiam się, czy wpadacie tu na tyle często i lubicie moją twórczość na tyle, bym wstrzymała się że swoją decyzją?
Jeżeli Wasza opinia będzie negatywna, w ciągu tygodnia rozwiążę współprace i pożegnam się z blogiem, mam nadzieję, że nie na zawsze.

8 komentarzy:

  1. Hm... Z tego co zauważyłam, to ostatnimi czasy dosc często zdarza mi się spotkać blogerów którzy piszą o chęci rezygnacji. >< Czyżby dopadła was jakaś melancholia??? Moim zdaniem masz dużo obserwatorów( mam znacznie mniej a prowadzę bloga prawie trzy lata), i sądzę, że jeśli założyłaś bloga dla przyjemności to powinnaś kontynuować to przedsięwzięcie pomimo tego, że będziesz dodawać w różnym czasie notatki. Jeśli zaś założyłaś bloga tylko po to aby miec jak największą ilosc obserwatorów, to powinnaś się albo starać ich poszukać albo zrezygnować.
    U mnie na blogu cieszę się kiedy chociaż jedna osoba komentuje, bo to oznacza, że jednak ktoś tu zagląda i chyba toleruje moje wypociny. Poza tym myślę, że lepiej jest prowadzić bloga dla siebie i nie traktowac tego jako obowiązku.
    Zatem mam nadzieję, że ,,melancholia" ci przejdzie i jednak dostrzeżesz same plusy w prowadzeniu bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, dopadło ją prima aprilis, żadna tam melancholia... :P

      Usuń
  2. Nie przestawaj prowadzić bloga! Zdarza się, że chcemy zrezygnować z wielu rzeczy, bo inni mają lepsze. Ale właśnie to nie dawanie się złym chwilom sprawia, że ci drudzy rozwinęli się bardziej niż ci smutni, znudzeni. Pomogę ci! Przypomnij sobie jaką radość dawała ci każda nowa obserwacja... Przypomnij sobie jaki miałaś uśmiech czytając komentarze tych, którzy dzielą twoją pasję... Przypomnij sobie co czułaś w środku pisząc recenzje, jaki dreszczyk emocji ci wtedy towarzyszył... Przypomnij sobie dlaczego zaczęłaś prowadzić tego bloga... Zauważ jak razem z tobą zmieniał się blog... Zastanów się w jakim momencie życia zwątpiłaś, co się wtedy wydarzyło... Pamiętaj, że nie warto zrzekać się rzeczy które dają radość tobie i innym, bo nie łatwo je później odzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Statystyki niestety nie spadają z nieba. ;)
    Udanego prima aprilis. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy bloger mam ochotę zakończyć blogowanie, ale ten stan mija. Ja też takie etapy przechodzę, co jakiś czas, a bloga prowadzę ponad 2 lata. Nie rezygnuj z bloga, jeśli jego prowadzenia sprawia ci przyjemność.
    Nieregularne wpisy - dużo blogerów je ma. Ja też różnie wystawiam posty :)
    Statystyki - niestety musisz odwiedzać blogi - wielu blogerów odwiedza tylko tych blogerów, którzy odwiedzają ich.
    Nie rezygnuj - ewentualnie zrób sobie krótką przerwę. Ja tak robię latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest żart na Prima Aprilis, co?
    Według mnie nie powinnaś przejmować się statystykami na blogu! 57 obserwatorów to dla Ciebie mało? Jeśli choć garstka osób chce czytać to, co piszesz, to nie przestawaj! Jeśli pisanie postów i recenzji (chociażby nieregularnie) jest dla Ciebie przyjemne, to dlaczego chcesz zrezygnować? Trochę głupio jest zrezygnować z czegoś, co tak długo się pielęgnowało, nie uważasz?
    Osobiście też już kilka razy myślałam nad usunięciem bloga, ale za każdym razem dochodzę do wniosku, że moja Biblioteczka jest dla mnie bardzo ważna i żałowałabym, gdybym zrezygnowała z pisania. Za jakiś czas na pewno też dojdziesz do takich wniosków. Pamiętaj:
    Statystyki najważniejsze! Co z tego, że inni mają więcej obserwatorów, wyświetleń, czy komentarzy? Popatrz, ile osób Cię skomentowało pod tym postem. Nie mów, że to mało ^^
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małych żarcików się zachciało? Wydaje mi się, że nas wkręcasz. Zwłaszcza, że w zapowiedziach widnieje "Patriota" :D Jednak jeśli myślisz na poważnie, to nie przestawaj prowadzić bloga, jeśli naprawdę nie chcesz! Wielkie rzeczy często powstają z tych malutkich, którymi zajmujemy się przez długi, długi czas. Co tam liczba obserwatorów teraz... za miesiąc czy dwa może ich być dwa razy więcej. Przemyśl decyzję, a na pewno zrobisz to co najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog to ma być przyjemność. Nie zmuszaj się do tego i nie prowadź go tylko dla współprac. Bo odniosłam wrażenie, że tak robisz. Po pierwsze, popularność się zdobywa, odwiedzając inne blogi i promując swojego. Po drugie, wiem, że są blogi, które z taką ilością obserwatorów rozpoczęły współpracę. Po trzecie, przemyśl, co Ci blog dał. Dzięki niemu pamiętasz o wszystkich książkach, jakie czytałaś, możesz myślami do nich powrócić, przypomnieć sobie swoje własne opinie. Czyż to nie jest cudowne? Zastanów się. Może poszukaj wśród znajomych osobę, z którą będziesz bloga prowadziła? :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!