2016/06/05

262. Jedyny Pirat na Imprezie - Brook S. Passey, Lindsey Stirling

Wykonania Lindsey Stirling zyskały rzesze fanów na kanale YouTube i znalazły się na szczytach list przebojów. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? Skrzący się energią i humorem pamiętnik odzwierciedla niezwykłą drogę życiową skrzypaczki i jej wytrwałość w dążeniu do celu. Właśnie swojej determinacji, niezależności w podejmowaniu decyzji i wyjątkowemu entuzjazmowi Lindsey Stirling zawdzięcza realizację życiowej pasji i... swoją pozycję najlepszej blogerki 2015 roku według rankingu Forbesa. Wciągająca opowieść jest świadectwem tego, że nie ma jednej recepty na sukces i niezależnie od tego, co mówią inni, czasami dobrze jest być jedynym piratem na imprezie!

Nie czytam zbyt wielu biografii, jednak jeśli już trafię na biografię osoby, którą znam i podziwiam - nie waham się i po nią sięgam. Tak było z Edem, tak też było z Lindsey. Któż nie kojarzy tej cudownej skrzypaczki? Jej teledyski i piosenki są cudowne! Dziewczyna ma ogromny talent. Dlaczegóż więc by nie dowiedzieć się, jak doszła do tego wszystkiego?

Jedyny Pirat na Imprezie to książka przede wszystkim pełna humoru i ducha Lindsey. Jeśli oglądacie jej filmiki to pewnie go tutaj wyczujecie. Jest też pełna motywacji i wspomnień, ciekawych historyjek z dzieciństwa i z rozlicznych tras koncertowych. Bardzo przyjemnie się to czyta, szczególnie że sposób, w jaki została napisana ta książka jest bardzo przystępny, a język prosty. Nic nie zagłusza tego, co Lindsey chce nam przekazać.

To, co uwielbiam w biografiach to fakty, których nigdy wcześniej nie słyszałam. Wiedziałam, że Lindsey była w Mam Talent, ale nigdy nie byłam na tyle ciekawa, żeby dowiedzieć się jak to się skończyło. Coś tam mi tylko świtało w głowie, że ją wywalili. Nie jestem typem stalkera, który musi wiedzieć wszystko o swoich idolach i spędza godziny na poszukiwaniu nawet najbardziej intymnych informacji. A jednak kiedy czytałam tę książkę fajnie było się dowiedzieć o takich przyziemnych sprawach, chorobach, problemach w przeszłości kogoś, kto - jak by się mogło wydawać - ma wszystko i jest bardzo szczęśliwy.

Nie chcę Wam zbyt wiele zdradzać z życia Lindsey i z tego, co spotkacie w książce - w końcu jeśli chcecie, możecie po nią sami sięgnąć. Ja osobiście bardzo Wam ją polecam. Pełna jest zdjęć z całego życia Lindsey (można zobaczyć, jakim ślicznym dzieckiem była...). Zawiera także kolorową wkładkę ze zdjęciami z koncertów i tras. Warta kupna, warta przeczytania historia marzycielki, która ciężką pracą i dużym wkładem serca zdobyła to, czego pragnęła.

Okładka książki Jedyny pirat na imprezieMoja ocena: 9/10
Wyzwania: Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

Tytuł oryg.: The Only Pirate at the Party
Seria/cykl:
Tłumaczenie: Jerzy Bandel
Wydawnictwo: Feeria
Liczba stron: 300
Gatunek: biografia
Cena det.: 34,90 zł
Data wyd.: 2.06.2016



Za książkę dziękuję: