2015/05/13

Żory w blasku słońca [Okiem Aparatu]

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do drugiego już miasta, do którego mam zaledwie kilka kilometrów. Są nim (a raczej nimi) Żory. Ze względu na projekt z jednego z przedmiotów wybrałam się jakiś czas temu z racji pięknej pogody w rynek w Żorach. Porobiłam kilka zdjęć do prezentacji i teraz chcę Wam je pokazać! Zdjęcia zostały obrobione w banalnym edytorze Google Zdjęcia. Zapraszam.




Kamienice w Rynku.


W środku rynku znajduje się niewielki park, w którym można usiąść w cieniu drzew.


Z jednej strony owego parku stoi figura św. Jana Nepomucena


Już poza obrębem rynku znajduje się kościół św. Ap. Filipa i Jakuba.


Figura św. Jana Nepomucena


Kościół św. Ap. Filipa i Jakuba


Park i ostatki wystawy rzeźb.


Kaplica przy kościele.


Widok na park i kamienice.



Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają. Od dawna już planuję ten post i w końcu udało się mi go zrealizować. Mam w zanadrzu również bardziej "świeże" zdjęcia, jednak mam zamiar pomieszać je ze zdjęciami letnimi za kilka tygodni. Wcześniej spodziewajcie się zdjęć z Wiednia!