2013/09/10

Krótko, zwięźle, organizacyjnie

Dzisiaj szybka notka, ponieważ mam kilka informacji. Ponieważ nie dostaliśmy wykazu lektur, nie mogę Wam ich zaprezentować, jednak wiedzcie, że obecną lekturą, na którą mamy czas do października jest Balladyna Juliusza Słowackiego. Lektury na blogu nie będą się pojawiać w formie recenzji, a raczej jako streszczenie, notka o autorze oraz przydatne informacje typu spis bohaterów, ich cechy, itp. Czyli wszystko, co musicie wiedzieć o danej lekturze, jeżeli macie ją na wykazie. Myślę, że okaże się to pomocne.

Mam za to plan lekcji na cały tydzień. Mniej więcej siedem lekcji dziennie, czyli dosyć mało czasu na blogowanie i czytanie, choć na to drugie zawsze znajdę min. trzy godziny dziennie. Nie przeraźcie ani nie zdziwcie się, jeżeli pojawi się jakaś recenzja, a okładka jeszcze będzie jako "Zaczytuję się", po prostu nie mam czasu. Szablonem i wyglądem bloga też się nie martwcie, postaram się nad nim zapanować w najbliższy weekend. 

Zapraszam na moją stronę na Facebooku. Zachęcam do kliknięcia Lubię to, to nic nie kosztuje, a daje mi dużą satysfakcję :D

Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się recenzja Wiecznej tęsknoty, którą obecnie pochłaniam :)

Pracuję nad bannerem bloga, myślę o nagłówku i kombinuję co jeszcze zmienić. Postaram się trochę podszkolić w HTML'u i coś wymyślić.

Jak na razie to tyle,
Pozdrawiam, Ines-Lawenda