2015/03/22

Crazy in Music #10

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post muzyczny. Na początku planowałam poświęcić go porównaniu dwóch soundtracków z filmów o przygodach Czkawki i Szczerbatego, jednak ochota na słuchanie ich przeszła mi tak szybko jak przyszła. A wszystko za sprawą jednej piosenki. Zaczęłam wczoraj też słuchać radia BBC 1, ze względu na potrzebę oswajania się z wymową angielskiego. A tam same fajne nuty! Także zapraszam :).


Na początek piosenka, która zawładnęła moimi słuchawkami i głośnikami w obecnym czasie. Nie jestem specjalnie fanką Rihanny, ale niektóre piosenki ma naprawdę dobre. A dla mnie liczy się przede wszystkim muzyka, a nie zachowanie piosenkarza, czy jego styl. Do jej piosenki nawet wymyśliłam teledysk... Warto wziąć tą piosenkę w przenośni. Może stać się świetnym mottem.

Tego pana chyba nie trzeba przedstawiać. Rynek muzyczny przywłaszczył sobie hitem "Stay with me", a potem "I'm not the only one". Teraz znowu wkracza na scenę muzyczną, z bardzo wzruszającą piosenką o radzeniu sobie ze śmiercią drugiej osoby.

Przeglądałam sobie płytę Christiny i trafiłam na tę oto piosenkę, która skojarzyła mi się z pewną historią. I od razu trafiła na playlistę. Mnie osobiście kojarzy się w wilkołakami, a Wam?

Jak pewnie wiecie, oglądam teraz już regularnie serial "Reign". Ta piosenka pochodzi z 16 odcinka drugiego sezonu i bardzo bardzo mi się spodobała. Dlatego się tu znalazła. Jeżeli też oglądacie, zgodzicie się ze mną, że wspaniale pasuje do Marii i Franciszka.

Tę piosenkę usłyszałam właśnie w BBC 1. Spodobała mi się. Połączeni kołysanki z czymś trochę szybszym. Od razu wpada w ucho. Tekst również nie jest banalny, wręcz przeciwnie, trzeba się namęczyć z jego interpretacją.


A co Wam ostatnio wpadło w ucho?

6 komentarzy:

  1. Ostatnio zakochałam się się w Panu Smith, och ja bym mogła go słuchać non-stop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio cały czas słucham Florence and The Machine What Kind Of Man.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award! Serdecznie zapraszam do umieszczenia swoich odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania :)

    http://bookcasemonster.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award-1.html

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie wpadło mi w ucho :(

    OdpowiedzUsuń
  5. love me like you do, lo-lo-love me like do... wpadło i wypaść nie może z mojej głowy :]

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!