2014/10/11

Stosiki #7


Na początku przeproszę Was, że czekaliście na ten post cały tydzień, ale cóż... Październik mamy (chociaż pogoda temu przeczy), sezon na sprawdziany się zaczął, jeszcze ostrzejsze przygotowania do konkursów w listopadzie i masa innych rzeczy do zrobienia. Mogę się tylko usprawiedliwić faktem, że na komputerze nie byłam od niedzieli do wczoraj. A dzisiaj znowu nawał zadań, prezentacje na konkurs do ogarnięcia, przepisać trzeba moje małe "dzieło", bo przyjaciółka chce dalej czytać, plakat do dokończenia na polski, wypracowanie w poniedziałek... eh. Jeszcze długo nie zaznam spokoju. Ale pocieszenie jest takie, że we wtorek mam wolne od zajęć szkolnych, więc sobie poczytam...


Ale przejdźmy do rzeczy, czyli do stosików. Chociaż do zaprezentowania mam Wam tylko jeden stosik, bo wrzesień był mało "zakupowym" miesiącem. Za to w październiku na półkę przybyły już trzy książki... Mogę natomiast śmiało powiedzieć, że październik zapowiada się bardzo pracowitym miesiącem, nie tylko ze względu na naukę, ale również czytanie. Nowe książki w szkolnej bibliotece, które będę wypożyczać chyba do końca roku, bo nie ma czasu... Zresztą, sami zobaczcie.


  1. Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare --> jedna z nowości bibliotecznych, TERAZ CZYTAM
  2. Cena odwagi - Ewa Seno --> od wydawnictwa Feeria Young
  3. Wzorzec zbrodni - Warren Ellis --> od wydawnictwa SQN, mój pierwszy kryminał, jestem go bardzo ciekawa.
  4. Piękne Istoty - K. Garcia & M. Stohl --> z bibl. Przyjaciółka mi przyniosła, widziałam już film i ciekawa jestem książki. Podobno dużo lepsza.
  5. Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare --> z bibl. Ostatnia część! Wprost nie mogę się doczekać.
Razem z przeczytanym już "Mechanicznym księciem" to sześć książek, z czego trzy są dosyć grube. Mam nadzieję, że starczy mi czasu na przeczytanie tego wszystkiego, bo w kolejce czekają jeszcze inne książki...

Coś Was zainteresowało? Coś czytaliście? Polecacie/odradzacie? 

Najprędzej spodziewać się możecie recenzji "Mechanicznej księżniczki", potem "Ceny odwagi". A dalej to nie wiem, się zobaczy.

Życzcie mi powodzenia ze wszystkimi sprawami!
Miłej lektury Wam i sobie życzę :)