2014/10/11

Stosiki #7


Na początku przeproszę Was, że czekaliście na ten post cały tydzień, ale cóż... Październik mamy (chociaż pogoda temu przeczy), sezon na sprawdziany się zaczął, jeszcze ostrzejsze przygotowania do konkursów w listopadzie i masa innych rzeczy do zrobienia. Mogę się tylko usprawiedliwić faktem, że na komputerze nie byłam od niedzieli do wczoraj. A dzisiaj znowu nawał zadań, prezentacje na konkurs do ogarnięcia, przepisać trzeba moje małe "dzieło", bo przyjaciółka chce dalej czytać, plakat do dokończenia na polski, wypracowanie w poniedziałek... eh. Jeszcze długo nie zaznam spokoju. Ale pocieszenie jest takie, że we wtorek mam wolne od zajęć szkolnych, więc sobie poczytam...


Ale przejdźmy do rzeczy, czyli do stosików. Chociaż do zaprezentowania mam Wam tylko jeden stosik, bo wrzesień był mało "zakupowym" miesiącem. Za to w październiku na półkę przybyły już trzy książki... Mogę natomiast śmiało powiedzieć, że październik zapowiada się bardzo pracowitym miesiącem, nie tylko ze względu na naukę, ale również czytanie. Nowe książki w szkolnej bibliotece, które będę wypożyczać chyba do końca roku, bo nie ma czasu... Zresztą, sami zobaczcie.


  1. Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare --> jedna z nowości bibliotecznych, TERAZ CZYTAM
  2. Cena odwagi - Ewa Seno --> od wydawnictwa Feeria Young
  3. Wzorzec zbrodni - Warren Ellis --> od wydawnictwa SQN, mój pierwszy kryminał, jestem go bardzo ciekawa.
  4. Piękne Istoty - K. Garcia & M. Stohl --> z bibl. Przyjaciółka mi przyniosła, widziałam już film i ciekawa jestem książki. Podobno dużo lepsza.
  5. Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare --> z bibl. Ostatnia część! Wprost nie mogę się doczekać.
Razem z przeczytanym już "Mechanicznym księciem" to sześć książek, z czego trzy są dosyć grube. Mam nadzieję, że starczy mi czasu na przeczytanie tego wszystkiego, bo w kolejce czekają jeszcze inne książki...

Coś Was zainteresowało? Coś czytaliście? Polecacie/odradzacie? 

Najprędzej spodziewać się możecie recenzji "Mechanicznej księżniczki", potem "Ceny odwagi". A dalej to nie wiem, się zobaczy.

Życzcie mi powodzenia ze wszystkimi sprawami!
Miłej lektury Wam i sobie życzę :)

27 komentarzy:

  1. Ja czekam na MNO w starej wersji okładkowej. A Mechniczna księżniczka podobała mi się, choć uważam, że pierwszy tom był najlepszy. Piękne Istoty też czytałam, dawno temu i zdecydowanie nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Wzorzec zbrodni mnie intryguje, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy kryminał? Mam nadzieję, że Cię wciągnie i się do gatunku nie zrazisz, bo to literackie tereny pełne znakomitych tytułów, które bezsprzecznie warto poznać :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki:) Interesuje mnie seria mechaniczna:D Miasto niebiańskiego ognia już mam:) Czytałam Piękne istoty i dla mnie świetne:) Jestem ciekawa jak Tobie spodoba się miasteczko Gatlin i jego mieszkańcy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś czytałam "Piękne istoty", ale już niewiele pamiętam ;) Za serię Cassandry Clare musze się w końcu znowu wziąć, bo kiedyś utknęłam w połowie trzeciej części i tak już zostało.

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mechanicznych nie czytałam, ale od dawna na nie poluję. Tylko, że zawsze wypadnie zakup czegoś ważniejszego, a w bibliotece jak nie było tak nie ma. Czytałam "Piękne istoty" i oglądałam film i w zasadzie obie wersje uważam za kompletnie nieudane. Może film ma troszeczkę lepsze zakończenie, ale tylko troszeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie trochę się tego nazbierało, a najgorsze, że czasu mam coraz mniej :D
    MNO właśnie przedwczoraj przyszło mi od wydawnictwa, jestem już prawie w połowie i mam zamiar ją skończyć w ten weekend. :) Cena odwagi czeka na półce na swoją kolej, Mechaniczną księżniczkę już mam w 50% zaspojlerowaną, ale i tak przeczytam. :D Piękne istoty jakoś mnie nie przekonują, a Wzorzec zbrodni to raczej nie mój klimat.

    Zapraszam do mnie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tej chwili jestem dopiero na kupnie Miasta Niebiańskiego Ognia :)

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książek Clare nie muszę nawet komentować, bo są świetne :)
    Polecam Ci za to Piękne istoty, najbardziej żałuję, że wydawnictwo zniknęło i nie wydano w Polsce czwartego tomu, jestem tym faktem załamana i czekam, aż jakaś dobra dusza przetłumaczy nieoficjalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarty tom? Masz na myśli coś o tytule "Dangerous Creatures"? Bo pewne wydawnictwo, z którym współpracuję umieściło taką książkę w swoich grudniowych zapowiedziach :)

      Usuń
    2. Oby to była prawda, bo ja też czekam bardzo na 4 tom!

      Usuń
    3. Chodzi i Beautiful Redemption:)

      Usuń
    4. "Beautiful Redemption" to raczej nie jest, tak jak pisałam, "Dangerous Creatures", czyli "Niebezpieczne Istoty". W opisie pisze coś o "powrocie do świata Pięknych Istot". Premiera jest jakoś na początku grudnia, chyba że się przesunie o kilka dni :)

      Usuń
  9. Cena odwagi też już u mnie jest i zaczynam ją czytać, ciekawe jak wyszła autorce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnej pozycji, ale życze Ci udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda! Nie słyszałam wcześniej tylko o "Wzorcu Zbrodni" i jestem niego bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam ,,Piękne istoty" i pierwsza część mi się spodobała, ale drugi i trzeci tom źle wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już masz w bibliotece MNO? Strasznie zazdroszczę, u mnie tylko jakiegoś starocie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie czytałam z Twego stosu, aczkolwiek życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Istoty czytałam :-) I tak - są lepsze od filmu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos :D Same wspaniałości :D Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci nowych książek w bibliotece. U mnie już dawno nic nowego się nie pojawiło. Przez te trzy lata gimnazjum i jeden liceum największym szokiem było pojawienie się "Igrzysk Śmierci" - całej trylogii. Były prawie nie do wypożyczenia, no ale ma się te znajomości w bibliotece, jak się jest prawie codziennie ;) Chciałabym przeczytać "Mechaniczną Księżniczkę" (znaczy całą serię, bo jeszcze nic nie czytałam). Za to z "Darów Anioła" czytałam na razie tylko dwie pierwsze części, ale mam zamiar kontynuować tę serię. Widzę też "Piękne istoty". Niestety nieświadoma istnienia książki obejrzałam najpierw film. I tak ja kiedyś przeczytam ;)
    Pozdrawiam :)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam w takim razie na recenzje, bo tylko tytuły obiły mi się o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeczytałabym Wzorzec zbrodni. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam nic i szczrze to nic mnie za bardzo nie zainteresowało. Ale moja przyjaciółka czyta "Wzorzec zbrodni" i podoba się jej na razie! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ,,Wzorzec zbrodni" bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. MNO jest w bibliotece u Ciebie? Musze sprawdzić, czy u mnie też sie znajdzie
    z tego stosiku, prócz MNO nie czytałam Cenę odwagi i Wzorca... a te, co czytałam, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zainteresowana "Ceną odwagi" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!