2014/10/01

Podsumowanie września

Pierwszy miesiąc nauki za nami, a ja już wiem, że nie wyrabiam. Mam dużo nauki, przygotowania do konkursu i egzaminu, a do tego dużo lektur szkolnych, często ciężkich w czytaniu. To koliduje z moim zamiarem utrzymania poziomu czytelnictwa i zmusza mnie, do rzadszego zaglądania na Wasze blogi i publikowania postów. Jednak nadal będę czytać i nadal będę publikować posty, nie pozbędziecie się mnie tak szybko!


A jaki był wrzesień? Stosunkowo dobry, nie było aż tyle nauki, więc mogłam oddać się przyjemności czytania. Tylko końcówka lekko niezadowalająca, bo poddałam się lekkiemu lenistwu. Ale obiecuję, że teraz będę sumiennie pracować.

Podsumowanie w liczbach: 
Przeczytane książki: 
  1. Circus Maximus - Damian Dibben
  2. [delirium] - Lauren Oliver
  3. Password - Mirjam Mouse
  4. Dom pod Pękniętym Niebem
  5. Wybaczenie - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  6. Otwórz oczy, zaraz świt -  Mateusz Czarnecki
  7. Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński

Czyli w sumie: 2105 stron + 200 s. "Itch 2" = 2305 co daje 77 s./dzień
Odwiedziliście mnie: 4 933 razy (w sumie 42 344)
Obserwatorzy: 136 (4 nowych)
Google +: 162
Instagram: 100
Facebook: 65
Opublikowałam: 19 postów
Nowe współprace: -
Najlepsza książka miesiąca: Wybaczenie Agnieszka Lingas-Łoniewska (10/10) i Otwórz oczy, zaraz świt Mateusz Czarnecki (9/10)
Najgorsza książka miesiąca: - (dużo książek otrzymało ocenę 7/10)

Co nowego?
  • Jak już Wam pisałam, w październiku będzie mnie w blogosferze mało. Postaram się wpadać systematycznie, oczywiście wszystkie recenzje egzemplarzy recenzenckich pojawiać się będą w terminie. Postaram się również utrzymać cotygodniowe Filmowe Soboty i dwutygodniowe Radio-Ines, które chyba Wam tak bardzo nie przypadło do gustu :/ Jednak komuś się podoba, więc mam nadzieję, że i reszta się do tego przekona.
  • Co aktualnie czytam, oglądam, co się u mnie dzieje - tego wszystkiego dowiecie się z Instagrama i Facebooka. Serdecznie Was zapraszam do obserwowania, ponieważ mam zamiar trochę rozkręcić te dwa portale pod względem mojej osoby.
  • Dam Wam na Facebooku również znać, co szykuję w mojej szkole. Będziecie mogli się pochwalić, czy w Waszych szkołach też coś takiego jest/było. Razem z moją przyjaciółką mamy dużo pomysłów, mam nadzieję, że posłużycie nam radą :)
  • Ogromna prośba do osób, które lubią stronę Z-Z na fb: udzielajcie się w komentarzach, ponieważ jest to dla mnie ważne. Mam wtedy wrażenie, że ktoś jednak mnie czyta, a nie tylko przejedzie wzrokiem na tablicy. Możemy w ten sposób prowadzić różne dyskusje, możecie się wypowiadać na temat bloga, jego wyglądu itd. 
  • Jeżeli chodzi o czytanie, to mam sporo do nadrobienia i bardzo się boję, że się nie wyrobię. Do końca roku chcę przeczytać wszystkie książki zalegające na mojej półce (na szczęście nie jest ich dużo), dokończyć niektóre serie z bibliotek i przeczytać książki moich przyjaciółek. Nie będzie to łatwe, więc trzymajcie za mnie kciuki!
Na razie to tyle. Teraz Wy pochwalcie się, jak poszło Wam we wrześniu. Nauczyciele dużo wymagają na samym początku? Jak radzą sobie ci, którzy poszli do pierwszej klasy liceum/technikum/gimnazjum? Jak tam studenci? Zaczyna się, co?