2015/08/16

Crazy in Music #18

Przez jakiś czas nie słuchałam prawie w ogóle muzyki. Było za gorąco na to. Jednak ostatnio pojawiły się u mnie prawdziwe perełki, które odtwarzam raz po raz, czy to na komputerze, czy na telefonie. Jeżeli jesteście ciekawi, czego obecnie słucham, zapraszam dalej!



I know you - Skylar Grey

Z Greyem u mnie jest tak, że w obecnej chwili nie jestem w stanie za bardzo słuchać żadnych piosenek z filmu, ponieważ od razu robi mi się jakoś przykro, że już skończyłam czytać... Jednak ostatnio okazało się, że jednak już mi przechodzi, ponieważ postanowiłam wreszcie posłuchać utworu Skylar Grey, wspaniałej piosenkarki, do ścieżki dźwiękowej. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ piosenka jest świetna....

Start of Time - Gabrielle Aplin

Już tak mam, że muszę wyszukiwać fajnych piosenek z seriali. Ale pewnie Wy też tak macie. No więc po zakończeniu każdego sezonu "Teen Wolf" wchodzę na kanał Teen Wolf Music na YT i sprawdzam piosenki. W ten sposób wyhaczyłam to cudo. Uwielbiam Gabrielle i sama się sobie dziwię, że przedtem nie przyszło i do głowy posłuchać jej albumu, tylko wybrane piosenki. Teraz nadrobiłam ten błąd.

November - Gabrielle Aplin

Kolejna piosenka z tej płyty, w której się po prostu zakochałam. Tekst jest tak piękny, a muzyka tak cudowna, że mogę słuchać cały czas. W dodatku Gabrielle ma wspaniały głos. Z całą pewnością zostanie ze mną na długo.

Like I'm Gonna Lose You - Jasmine Thompson (cover)

O Jasmine już Wam trochę opowiadałam kiedyś. Ostatnio częściej słucham jej coverów. Ten jest świeżutki, jeszcze z dzisiaj, ale już jestem w nim zakochana. Dużo lepszy niż oryginał, chociaż ten nie ma sobie równych. Piosenka jest tak słodka i romantyczna, że chce się słuchać i słuchać. Opowiada o tym, że nigdy nie wiemy, kiedy skończy się nam czas i trzeba wykorzystywać każdą chwilę spędzoną z naszą miłością do cna. "I'm gonna love you, like I'm gonna lose you/ I'm gonna hold you, like I'm saying goodbye".


I to by było na tyle, więcej piosenek jakoś nie mam. A czego wy słuchacie?