2014/11/01

Podsumowanie października

źródło zdj.
Liście opadają, a wraz z nimi kartki kalendarza, zwiastując koniec miesiąca, a wkrótce również - koniec roku. Październik był pracowitym miesiącem, choć to pierwsza połowa listopada będzie naprawdę bardzo pracowita. Konkursy, sprawdziany, projekty... a to wszystko na mojej biednej, brązowej głowie! Do tego dwie premiery, jedna filmowa, druga książkowa, których nie mogę przepuścić i... chyba okres lenistwa dobiega wreszcie końca. Choć nie jestem do końca pewna, wiem, że teraz muszę się zmotywować i zabrać porządnie do roboty. Wykorzystać porządnie te dwa ostatnie miesiące roku. I wymyślić jakieś postanowienia, na kolejny, a potem się ich trzymać...

Po względem książkowym i blogowym październik nie był najlepszym miesiącem. Ale przecież zawsze będą jakieś ofiary naszych wyborów. Blog to ta część mojego życia, z której łatwo nie zrezygnuję, jednak w wielu przypadkach pozwalam sobie na chwilę o nim zapomnieć i go zaniedbać, zajmując się wtedy innymi sprawami. W końcu teraz najważniejsza jest nauka, hobby muszą odejść na drugi plan.

A jak to wygląda w liczbach?
Przeczytane książki:
  1. Itch. Reakcja łańcuchowa - Simon Mayo
  2. Mechaniczny książę - Cassandra Clare
  3. Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare
  4. Cena odwagi - Ewa Seno
  5. Piękne Istoty - Kami Garcia & Margaret Stohl
  6. Niemcy - Leon Kruczkowski
  7. Złoto głupców - Philippa Gregory 

Czyli w sumie: 2791 stron + 100 s. "Wzorzec zbrodni" + 100 s. "Miasto niebiańskiego ognia" + 80 s. ebooka "Na krawędzi zawsze" = 3071 str. co daje 99 stron/dzień. 
Odwiedziliście mnie: 4 018 razy (w sumie 46 611)
Obserwatorzy: 136 (0 nowych :( )
Google +: 166
Instagram: 118
Facebook: 64
Opublikowałam: 11 postów
Nowe współprace: -
Najlepsza książka miesiąca: Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare (10/10) Mechaniczny książę - Cassandra Clare (9/10), Piękne Istoty - Kami Garcia & Margaret Stohl (9/10), Złoto głupców - Philippa Gregory (9/10)
Najgorsza książka miesiąca: Cena odwagi - Ewa Seno (5/10)

Co nowego?
  • Jak widać, wcale nie było aż tak źle, spodziewałam się gorszych wyników, a tu proszę - miła niespodzianka :) Dziękuję Wam, że mnie odwiedzacie, nawet kiedy mnie tu nie ma.
  • Dzisiaj niestety, z wiadomych przyczyn, nie pojawi się Filmowa Sobota. Chyba, że jakimś cudem przyjadę przed 17.00 to wtedy może... Wiedzcie jednak, że obejrzałam trzy bardzo ciekawe filmy, a wrażeniami chętnie się z Wami podzielę.
  • Zastanawiałam się trochę nad urozmaicaniem bloga moimi zdjęciami. Czasem wychodzę na dwór na  małą sesyjkę i zawsze mam w zanadrzu ciekawe zdjęcia. Co o tym sądzicie? Oglądalibyście moje zdjęcia?
  • Wiem, że ciągle obiecuję Wam kolejny wpis z cyklu "Ines o sobie", jednak obowiązki nie pozwalają mi siadać przy komputerze w ciągu tygodnia. W listopadzie postaram się wygospodarować czas i napisać dla Was kilka artykułów. Zacznę od jutrzejszego posta muzycznego. 
  • Jutro możecie spodziewać się dwóch, a może nawet trzech postów. Jedna zaległa recenzja, tj. "Złoto głupców" oraz bardzo zaległa, "Wzorzec zbrodni", choć książka jeszcze niedoczytana. A także obiecany wyżej post muzyczny. Podzielę się z Wami nowinkami muzycznymi oraz piosenkami, które nigdy nie znikają z mojej listy utworów.
  • A w poniedziałek stosiki! Tym razem jest co pokazywać...
Na koniec obiecane pytania i nominacje do Liebster Blog Award.
Nominuję:

Kto chce może też odpowiedzieć na pytania, np. w komentarzu. Będzie mi miło, jeżeli Wy, komentujący, odpowiedzielibyście na jedno wybrane przez siebie pytanie. Pobawcie się z nami :)

Pytania:
1. Czy jest książka która Tobą wstrząsnęła? Jaka i dlaczego?
2. Prawie wszyscy, których znam, oglądają jeden z programów rozrywkowych typu "Must be the Music" czy "Hell's Kitchen". Czy Ty oglądasz i dlaczego? Ciekawi mnie, co ludzie widzą w takich programach :)
3. Dzisiaj jest Dzień Wszystkich Świętych, ale wiele osób (w tym ja) w tym dniu pamięta również o swoich pupilach, które odeszły. Czy ty też?
4. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
5. Dostajesz bilet na samolot do dowolnego miejsca na Ziemi. Możesz odwiedzić nawet niedostępne człowiekowi tereny. Gdzie się udasz?
6. Czy byłaś kiedyś w sytuacji, gdy zrobiłaś coś, a potem tego ostro żałowałaś?
7. Opisz siebie tytułami książek.
8. Jeżeli często słuchasz muzyki na telefonie lub innym urządzeniu, włącz swoją playlistę i wylosuj piosenkę. Co wylosowałaś?
9. Czy zdarza Ci się czasem czytać w książce o sytuacji bardzo podobnej do tej, która Cię spotkała?
10. Co najczęściej używasz jako zakładki do książek?
11. Zdarza Ci się wybuchać śmiechem podczas czytania?

Mam nadzieję, że pytania są wystarczająco trudne i ciekawe i że odpowiadanie na nie, sprawi Wam frajdę.

A Wam co przyniósł październik? Przyznać się, kto obchodził urodziny? Czego oczekujecie od listopada? Ja chcę, żeby był ciepły i długi. Żeby dni były długie.