2015/11/14

Stos #10

Gdzie ten październik odleciał? Coraz ciemniej, coraz zimniej... Jedyne pocieszenie dają nowiutkie książeczki. Tych w minionym miesiącu nie zabrakło, choć może nie było ich za dużo. To nawet lepiej, bo nie lubię piętrzących się stosów zaległości... Ale, ale! Pewnie jesteście ciekawi, co to do mnie trafiło? Ja zawsze jestem ciekawa. Zapraszam!


Od góry:
Do trzech razy sztuka - Renata Markowska ---> egz. recenzencki od wyd. Novae Res
Czy wspominałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame ---> egz. recenzencki od wyd. Feeria RECENZJA
Dziedzictwo Ognia - Sarah J. Maas ---> zakup własny. Już się nie mogę doczekać :)
Pax: Bjera i Myling - Larsson, Korsell, Jonsson ---> egz. recenzencki od wyd. Media Rodzina. Taka trochę niespodzianka....


No i to tyle. 5 książek - całkiem sporo. Same nowości w sumie. A jak u Was?

9 komentarzy:

  1. Niestety nie znam żandej z powyższych pozycji i niestety, ale nie czuję co do nich większego zainteresowania. Niemniej jednak życzę Ci udanej lektury :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się z wymiany zgarnąć całą trylogię Maas więc nie mogę się doczekać aż się do niej zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale na mojej półce czeka "Szklany tron", więc pewnie kolejne części też dorwę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z książek, które są na zdjęciu czytałam tylko Zac i Mia ;) Ja mam aż 4 książki na oku gorzej tylko z gotówką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z tych książek i chętnie poczytam Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na "Czy wspominałam, że Cię kocham?". Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Czy wspominałam, że Cię kocham" - tyle już słyszałam o tej książce, że aż ja chyba w końcu kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z książek, jednak życzę Ci przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie znam żadnej z powyższych książek.
    Nie ukrywam, że niektóre chętnie bym przeczytała.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!