2015/10/09

Stos #9

Wrzesień i październik to dla mnie bardzo owocne miesiące. Jakoś w końcu trzeba sobie osłodzić powrót do szkoły i mniej czasu na czytanie! Niestety, praktycznie codziennie przebywam w pobliżu Empika, co wystawia moją silną wolę na ostrą próbę. Na szczęście nauczyłam się zadowalać samym widokiem książek. Choć nie obiecuję, że wkrótce nie kupię czegoś taniego w tym saloniku... Ale, ale! Przejdźmy do zdobyczy!



  1. Ostatnia Spowiedź tom II - Nina Reichter --> zakup własny na Aros.pl. Wreszcie mam drugą część, ale aż się boję zaczynać....
  2. Grey - E.L. James --> jw. Nie mogłam się doczekać, kiedy będę mieć, a teraz grzecznie czeka na dłuższy okres wolnego, żebym mogła pochłonąć za jednym razem :)
  3. Spróbujmy jeszcze raz - Abbi Glines --> jw. No i trylogia w komplecie! Mogę się zabrać za drugą i trzecią część....
  4. Następczyni - Kiera Cass --> jw. Jakoś tak boję się tej części... Ale miło będzie spotkać znów Ami i Maxa :)
  5. Odrodzona - C.C. Hunter --> od wyd. Feeria, link do recenzji. W czwartek przyszła finalna wersja i jest cudowna!
  6. Play - Javier Ruescas --> zakup własny w Kauflandzie. Jakaż byłam zdziwiona, gdy pośród harlequinów znalazłam taką perełkę! I to jeszcze za 10 zł! Żal było nie wziąć, a fabuła wydaje się mega ciekawa.
  7. Grim - A. Larsson, I. Korsell --> od wyd. Media Rodzina, link do recenzji.
  8. Aplikacja - Lauren Miller --> od wyd. Feeria, TERAZ CZYTAM. Muszę ją szybko skończyć... Jest świetna, tak jak wiele osób pisało. Ale więcej wkrótce......
I to by było tyle! Portfel nie ucierpiał na książkach tyle, ile na kawie. Piliście może kawę z McDonald's? Od dzisiaj chyba są nowe smaki. Bardzo ją lubię, chociaż jest dosyć droga... Ale co tam! Dwa razy w tygodniu... Co by było, gdyby w mieście pojawił się Starbucks?!

A co wpadło w Wasze łapki w tym miesiącu?


19 komentarzy:

  1. Ze Starbucksem byś zbankrutowała, sama wiem to po sobie ;) Chociaż, ja tam studia już skończyłam więc i portfel mi trochę się odrodzi na nowo ;) Cudne nabytki i szkoda, że nie mam blisko Kauflanda, by bym również zgarnęła dla siebie Play ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie Starbucks mógłby przywędrować, nawet kosztem małego bankructwa :D
    "Następczyni" ma cudowną okładkę, czekam tylko, aż poznam trzecią część i się za nią zabiorę. Kiera nie pisze powalająco, ale ma w sobie coś co ciągle zachęca mnie do sięgania po jej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Starbucks to tylko po czekoladę. :3 Cudny stos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Starbucks jest najlepszy, ale tak daleko ode mnie... Cudowne stosy! Muszę pojechać do Kauflanda poszperać, może też znajdę "Play". "Aplikację" czytałam, była świetna, co innego "Następczyni" - przygotuj się na mocno irytującą główną bohaterkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Następczyni" bardzo fajna, nie podzielam opinii niektórych, że nudna czy niefajna. Warto nawet z ciekawości przeczytać. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/ - post między innymi właśnie o Starbucksie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze. :) Najbardziej jestem ciekawa "Aplikacji". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosy... niesamowicie zazdroszczę Ci książki Glines... A "Aplikacja" na szczęście i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz za ten mały spam, ale zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu w którym można wygrać książkę "Pocałunki piasku": http://ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com/2015/10/395-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ostatniej spowiedzi ale podobno ta trylogia wzbudza wiele emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Aplikacji. Pomimo, że nie lubię tego typu powieści to do niej mnie ciągnie, a dobre recenzje jeszcze to potwierdzają. Także chętnie przeczytam. A grzbiet prezentuje się świetnie :) I czekam na recenzję!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  11. Po cichutku zazdroszczę "Aplikacji" - często się ostatnio pojawia i dość mocno mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aplikacja świetna? :D Super, czekam na swój egzemplarz!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na Twoją opinię o książce Aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę stosiku :)
    Pozdrawiam,

    Artemis

    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdobycze, a w szczególności "Odrodzona" ;)

    http://halcyon-days-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Ci Ostatnią Spowiedz.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twojego stosiku czytałam tylko "Następczyni" i powiem szczerze, że nie była zła, ale główna bohaterka po prostu irytowała na każdym kroku...
    Najbardziej zazdroszczę Ci "Aplikacji" i "Odrodzonej". Muszę jak najszybciej w nie zainwestować ;D
    A jeśli chodzi o Starbucksa, to najbliższego mam jakieś 200 km od domu ;// także nieciekawie...

    http://thebookishcity.blogspot.com/2015/10/za-piec-dni-przyjdzie-po-ciebie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący stos :) Zapowiada się miłe czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie interesuje "spowiedź", "aplikacja" oraz "następczyni" :) Juz czytałam Twoją recenzje Aplikacji. Następczyni mnie ciekawi, bo Rywalki to piękna bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!