2017/07/15

mój powrót do blogowania

Cześć. Ostatnio zaczęły się znowu pojawiać posty. Głównie recenzje, ale będzie też coś innego. Wracam do blogowania. Wiem, pisałam, że raczej nie wrócę, a na pewno nie na ten blog. A jednak tu jestem i piszę wreszcie ten wpis... Trochę się tu pozmienia. Przede wszystkim forma i regularność. Ale o tym wszystkim poniżej.


Zmieni się (właściwie już się zmienia) forma postów, głównie recenzji. Nic szczególnego, ale być może zauważycie to. Zrobi się trochę porządku w etykietach, właściwie to większość zostanie usunięta. Chciałabym żeby było tutaj bardzo prosto i przejrzyście. Bez przekopywania się przez miliony etykiet. Bo mnie to już też trochę męczy... Wprowadzę kilka zmian w wyglądzie bloga, ale nie będzie to nic drastycznego.

Najważniejszej zmianie ulegnie treść bloga oraz częstotliwość publikacji. Przejrzałam sobie statystyki postów i widzę, co wam się podoba a co nie. Mniej więcej. Dlatego nie będę na siłę publikować treści lifestyle'owych ani podróżniczych czy fotograficznych. Głównie będzie o książkach. Jeśli podróże to zawsze z elementem książkowym (jakieś księgarnie albo miejsca z książek), jeśli fotografia to też coś o książkach (planuję kilka wpisów o bookstagramie). Zależy mi na tym, żebyście mnie czytali i komentowali, mam nadzieję, że mnie wesprzecie ;)

Nie będę wam nic obiecywać. Sama muszę przemyśleć, jakie posty oprócz recenzji jeszcze się tu będą pojawiać. Jak na razie pomysłów mam mało, ale myślę że wkrótce się to zmieni. Nie obiecuję też, że będę częściej zaglądać na wasze blogi, bo w przeszłości się to nie udawało. 

Powoli, bez pośpiechu i nacisku, żadnego przymusu. Tak właśnie to będzie wyglądać.