2016/03/23

250. Strażnicy Nocy - The 13th Street

Zaczęłam kolorować i jakoś tak mi się to spodobało, że postanowiłam spróbować kolejnej kolorowanki. Nie możecie mnie winić, opis był taki zachęcający, a ilustracje są takie niesamowite, że ciężko się było oprzeć. Dzisiaj więc opowiem Wam o mojej nowej kolorowance. Ale bez obaw, nie chcę posiadać zbyt dużo książek do kolorowania, więc nie będzie ich tu zbyt dużo....

Kolorowanka Strażnicy Nocy jest inna, niż te, które widziałam wcześniej. Moim zdaniem jest bardziej przemyślana pod względem kolorowania. Dlaczego? Otóż na samiutkim końcu mamy grubą tekturkę, która utwardza całość i pozwala nam kolorować na czymś stabilnym, więc możemy nawet kolorować na kolanach! Poza tym, dużo łatwiej koloruje się lewy brzeg kartki, ponieważ jest odpowiednie klejenie. Kolorowanki są też jedynie po prawej stronie, co też jest ułatwieniem.

Jest jednak tyci minusik, do którego muszę się doczepić - klejenie na grzbiecie jest dosyć słabe (albo mnie się taki egzemplarz trafił?) i już po pierwszym odgięciu (w celu rysowania na kolanach) strony się rozkleiły i wystraszyłam się, że mi się wszystko rozleci... Uważajcie na to!
Jeżeli chodzi o same kolorowanki, to są one piękne. Nawet ośmieliłabym się powiedzieć, że trochę.... psychodeniczne? Tak, to chyba dobre słowo. No wiecie, działają na naszą psychikę i wywołują jakieś takie uczucie... niepokoju. Przynajmniej u mnie. Są zdecydowanie niepokojące i jak najbardziej gotyckie. Inne niż te z Zaginionego Oceanu, mają inne linie, są inaczej narysowane. I to mi się bardzo podoba. Jest też trochę mniej kolorowania, jeżeli więc jesteście leniuszkami - to może być kolorowanka dla Was!

No i to tyle. Nie wiem, co Wam jeszcze napisać, myślę, że wyczerpałam temat kolorowanek w poprzedniej recenzji. Może jeszcze dodam, że Strażnicy Nocy to kolorowanka polskiego duetu artystów - Katarzyny Niemiro i Ajki Jabłońskiej. Dajcie znać, czy już się przekonaliście!

Okładka książki Strażnicy NocyTytuł oryg.: Strażnicy Nocy
Seria/cykl: Sztuka Kolorowania
Tłumaczenie: -
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Liczba stron: 64
Gatunek: kolorowanka
Cena detaliczna: 19,90 zł
Kupisz: nk.com.pl
Data wydania: 16.03.2016





Za książkę dziękuję: